“Super ontbijt!”
Beoordeling van Rainbow Cafe

Rainbow Cafe
Geclassificeerd als nr. 11 van 385 Restaurants in Antigua
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mag gerust hoger staan in de ontbijtcategorie. Volgens ons meer aan te raden dan het hoger geplaatste Fernando's! Grote, lekkere en goedkope porties! Mogelijkheid tot combineren aan voordelig tarief. Het enige minpunt is dat je even moet stappen van op het centrale plein.

Schrijf een beoordeling

1 december 2016 beoordeeld

Ik ben hier vaak geweest om te werken. Deze plek heeft veruit een van de beste WIfI-signalen in Antigua. Het eten is ook lekker en de drankjes ook. Wel een beetje aan de prijs.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lokaal eten met verse ingrediënten. Eindelijk een tent waar ze geen hamburgers op de menu zetten voor toeristen.

Heerlijke salades, veel vegetarische opties. Ook quesedillas en falafel zijn de moeite.

Elke avond live muziek om 20u en dat maakt het echt gezellig.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadvisor. Een echte aanrader. Lekker en gezond eten voor geen geld. Gezellige patio. Ga zeker terug!

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind de locatie van rainbow café echt erg leuk. Net een klein verborgen paradijsje. Het eten is lekker en gevarieerd, maar waar ik vooral dol op ben zijn de heerlijke en niet te vergeten grote shakes

Reizigers die Rainbow Cafe bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

Antigua, Sacatepéquez

In Rainbow Cafe geweest? Deel je ervaringen!