“De beste steaks van Antigua”
Beoordeling van COMO COMO

COMO COMO
Geclassificeerd als nr. 37 van 385 Restaurants in Antigua
Keukens: Europees, Bar, Pub-restaurant
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 januari 2016 beoordeeld

Geweldig restaurant in Antigua. Mooi sfeer, lekkere steaks vergezeld van een koude Gallo (bier). De prijzen zijn lachwekkend cergeleken met NL. Aardig personeel.

Schrijf een beoordeling

19 september 2015 beoordeeld

Como Como wordt uitgebaat door een Brusselaar met zijn Guatemalteekse vrouw. We waren hier 4 jaar geleden en we moesten nu op zoek, want ze zijn verhuisd. Het adres hierboven klopt niet meer, het is nu 2a Avenida Sur nr 12, tegenover de ruine van Santa Clara.
Het eten is, zoals vroeger, heel lekker. De bediening is perfect en de gastvrouw komt een praatje slaan. Omdat het restaurant nu veel groter is, en er in deze periode weinig volk is, is de sfeer niet zo gemoedelijk als vroeger, maar al bij al een topadres

23 februari 2015 beoordeeld

Bijna ieder jaar eten we wel een keer bij Como Como en de kwaliteit en ambiance blijft op peil. De locatie is niet zo als bij Panza Verde, maar de kwaliteit van het eten is zeker te vergelijken, hoewel de kaart wat beperkter is. Er zijn veel wijnen van rond de Q200-Q250 per fles, ook Franse, wat voor deze entourage bescheiden is te noemen. Wij waren hier met vrienden en betaalden incl. 2 flessen wijn en propina Q1100 voor 4 personen. Een aanrader dus als je een keer wat luxer wilt dineren.

• Sfeer
21 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en mooie wijnkaart en gezellig interieur. Een aanrader!

11 februari 2014 beoordeeld

Super restaurant waar je heerlijk kunt eten.Klein maar fijn.De eigenaar van het restaurant is een Franstalig Belg,waar hij zelf persoonlijk kookt.Het restaurant heeft ook een wijn collectie.Men spreekt Spaans,Engels en Frans.

• Sfeer

Reizigers die COMO COMO bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

In COMO COMO geweest? Deel je ervaringen!