“Rondreis”

Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch
22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn daar 1 avond geweest met een hele groep.
Allemaal goed gegeten en een goed wijntje erbij.
Helemaal geen minpunten
Prima geregeld daar. T was 100%.

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart, maar steeds een nieuwe dagmaaltijd en vis van de dag. Heeeel lekker gegeten! Ruime porties, perfecte bakwijze en goede/vernieuwende smaakcombinaties. Iets duurder, maar het geld waard!

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening bij Hector 's is zeer goed. Ondanks dat de hoogzwangere serveerster alleen was had ze oog voor iedere gast. Als reiziger alleen voelde ik me zeker thuis. De quiche was goed en de crème brulee met kahlua nog beter! Mijn verwachtingen waren door TripAdvisor erg hoog, het restaurant is mijn inziens niet bijzonder, maar zeker goed!

22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft gewoon altijd goed en met zeer veel smaak klaargemaakt.
Goeie wijn en we raden dit kleine restaurant aan bij diegene die van lekker eten houden

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar jaar geleden geweest. Een kok toen die wilde koken om t koken. Deze is weg gegaan helaas. Nog steeds heel goed en leuke bediening maar helaas is het nu comercieel geworden. De liefde voor koken is een klein beetje omgeslagen naar liefde voor $.
Wel nog steeds aanrader.

Reizigers die Hector's Bistro bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

Antigua, Sacatepéquez

In Hector's Bistro geweest? Deel je ervaringen!