“Lunch.”
Beoordeling van Cafe Condesa

Cafe Condesa
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Dessert in Antigua
Keukens: Internationaal, Café
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen, Afhalen
16 april 2017 beoordeeld

Op bezoek in Antigua is dit restaurant uitermate geschikt voor een snelle lunch. Aangenaam zitten, snelle bediening, proper, in het midden van de stad gelegen, winkelgelegenheid, etc . Kortom meer dan een bezoekje waard.

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant bij het Parque Central. We drinken hier graag even een kop koffie, ook ontbijten of lunchen we hier graag. Gratis refill van je koffie. Maar ook voor een stuk gebak ben je hier op de juiste plaats!

13 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en drinken in Condessa is van prima kwaliteit maar je betaalt dan ook Europese prijzen. Toch is het er bijna altijd druk en dus soms lastig om een leuk tafeltje in de tuin te veroveren. De zondag brunch is een begrip en zeker de moeite waard.

18 oktober 2015 beoordeeld

Als je wat meer westers wilt eten zit je hier goed. We hebben hier twee keer heerlijk gegeten, salades, quiches en ook de koffie en taarten zijn erg lekker. Het is wat prijzig (voor Guatemala) maar zeker waar voor je geld. De geschiedenis van het mooie gebouw is erg ook interessant om te lezen! De bediening vond ik niet erg vriendelijk.

19 september 2015 beoordeeld

Café Condesa op het centrale plein in Antigua is bekend om zijn vele soorten koffie. Je kan er dan ook genieten van koffie met gebak. Maar ze serveren ook maaltijden. het restaurant is gezellig, een beetje sympathiek rommelig, met een leuke patio. Bediening is goed en vriendelijk.

Reizigers die Cafe Condesa bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

In Cafe Condesa geweest? Deel je ervaringen!