Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Verzorgd hotel, vriendelijke bediening, zeer lekker ontbijtbuffet, beetje kaal van inrichting maar netjes en betaalbaar. Aanrader voor nachtje Panama. Goed gelegen. Gratis WiFi in de kamers. Leuk zwembad, fitness en loungebanken.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
EnriqueMorcillo, Director de Recepción van Best Western Plus Panama Zen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Beste Client,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement.

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk.

Hoogachtend,

Best Western Plus Panama Zen Hotel

Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Het is een mooi en schoon hotel met super vriendelijk personeel. De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. Om de hoek bij het hotel liggen talloze restaurantjes en de metro. Je kunt dus zo vanuit het hotel door de hele stad reizen

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
EnriqueMorcillo, Director de Recepción van Best Western Plus Panama Zen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Lieber Gast

Vielen Dank für Ihre Anmerkungen zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Eigentum zu verlassen.

Im Namen unseres gesamten Teams, würde Ich mag für nicht mehr als Ihre Erwartungen zu entschuldigen. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden die Feedback, das Sie uns gegeben werden, nutzen, um Verbesserungen zu implementieren, um sicherzustellen, dass wir eine bessere Erfahrung für die Gäste in der Zukunft bieten.

Ich hoffe, dass Sie wieder bei uns bleiben wird prüfen, so dass wir noch eine Chance haben, können Sie mit einem überlegenen Erlebnis zu bieten.

Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Het is luxe met onze ruime kamer die van alle gemakken is voorzien.
Op dak een lounge bar en..... en zwembad. Zwemmen met uitzicht op de wolkenkrabbers!!! Geweldige ervaring.

Het hot ligt vlak bij een metrostation. Voor 2 dollar koop je soort ov-kaart en voor 35 dollarcent reis je al maar bv naar de oude stad.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
EnriqueMorcillo, Director de Recepción van Best Western Plus Panama Zen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Een modern nieuw hotel in het centrum van de stad. Voldoende eettentjes en supermarkten om het hotel. Ruime kamers, lekker bed, ruime douche. Het hotel heeft een infinity pool met uitzicht over de stad, waar je heerlijk tot rust komt. Het ontbijtbuffet is vrij karig.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
EnriqueMorcillo, Director de Recepción van Best Western Plus Panama Zen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Beoordeeld op 23 april 2016

Prima hotel om in te verblijven, de inrichting van het hotel en de kamer waren wat kil maar alles is vrij ruim, schoon, de service is vriendelijk en het zwembad op het dak is prettig met een schitterend uitzicht. Het ontbijt was ok, maar de ontbijtruimte minder (grote tv-schermen met sport) en vrij druk. Maar wij sliepen voor 60 dollar inclusief ontbijt en voor dat bedrag was dit zeer behoorlijk!

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
EnriqueMorcillo, Front Office Manager van Best Western Plus Panama Zen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Beste Client,

Hoogachtend,