13 januari 2017 beoordeeld

Wij hebben hier 6 nachten geslapen. Ontvangst met champagne. Heerlijk hotel, grote kamers, super vriendelijk personeel en alles was heel schoon. Het is geen groot hotel, hierdoor heb je wel persoonlijke aandacht. Het zwembad is niet groot maar heeft voldoende bedjes en een prachtig uitzicht. Elke avond werden de handdoeken verschoond en werden er gebakjes op de kamer neergezet (naast de dagelijkse schoonmaak 's ochtends). Uitgebreid ontbijt tegen betaling, maar was heerlijk en net zo duur als ergens anders ontbijten.
Wij hebben echt genoten van dit hotel. Wat heel centraal ligt ten opzichte van restaurants en winkels.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
akis1232016, General Manager van Global Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Dear Hvandenberg88,

Grace Panama team is incredibly grateful that you chose us and we feel proud to fill all your expectations. We feel more than happy that you enjoyed our rooms and amenities, that’s one of our goal, to make your stay as pleasant as possible.

Thank you for your compliments. It is great to read that you loved our personalized service and the delicious food of our @54 East Restaurant.

We hope you come back to Grace Panama, it will be a pleasure to have you with us again.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijk personeel, ze willen je overal mee helpen zonder er zelf gelijk iets aan te verdienen zoals bij vele andere hotels wel het geval is. Echt een aanrader. Alles is netjes en schoon! Hotel is heel nieuw en een mooi zwembad met een prachtig uitzicht

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
akis1232016, General Manager van Global Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Dear Kevin,

We would like to thank you for your valuable comments and compliments. Grace Panama team is incredibly grateful that you chose us as part of your previous trip in Panama City and we feel proud to fill all your expectations in your trip.

We are satisfied that the attention and service of our staff has been at the level of your requirements. Be assured that I will get them your compliments.

We hope you come back to Grace Panama on your next trip to the city, it will be a pleasure to have you with us again.

23 april 2016 beoordeeld

We wilden onze laatste avond in Panama Stad op luxe doorbrengen en dat is meer dan gelukt. Bij binnenkomst werden we zeer gastvrij ontvangen en kregen we een glas champagne. Nadat wij op onze ruime kamer waren geinstalleerd kregen we van het hotel een gratis welkomst snackje aangeboden. Later op de avond zelfs ook nog een toetje van het hotel (na roomservice te hebben besteld) en zelfs een fles champagne (!).
Het zwembad op de twaalfde verdieping is fijn (niet heel groot) en de whirlpool heerlijk. Enige minpuntje is dat de bar op de twaalfde gesloten is. De service in het hotel is fantastisch en het ontbijt erg ruim en lekker. Super hotel!

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Akis N, General Manager van Global Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Dear Daniel_Winter,

Grace Panama team is incredibly grateful that you chose us and we feel proud to fill all your expectations in your trip.

We feel more than happy that you enjoyed our personalized service, that’s one of our goal, to make your stay as pleasant as possible.

We certainly value all your comments and compliments with regards our hotel and our @54 East Restaurant.

17 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Grace was super. We werden ontvangen met champagne. Omdat mijn vriend jarig was, kregen we 20 dollar cadeau uit de mini bar. Daarnaast kwam het personeel met een taartje en een kaarsje op onze kamer zingen. Lekker ontbijt, fijn zwembad en super lekkere bedden. Ik kan Grace van harte aanbevelen. Cheers, Laura en Lars

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Akis N, General Manager van Global Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

Dear Laura,

Grace Panama team is incredibly grateful that you and Lars chose us and we feel proud to fill all your expectations in your trip.

31 maart 2016 beoordeeld

Een luxe hotel, met mooie lobby. Modern vorm gegeven en ruime kamers. Erg schoon. Vriendelijk personeel dat wanneer je er naar vraagt heel graag van alles voor je wil regelen. Het zwembad en whirlpool op de 12e verdieping met prachtig uitzicht over de stad zijn super. Ook de gym met moderne aparatuur bevind zich hier. Totaal drie nachten hier geslapen en het ontbijtbuffetje was ook echt heerlijk!

Kamertip: De verdieping waar je kamer zich bevind is beveiligd met je kamer sleutel.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Akis N, General Manager van Global Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Dear Wouter,

We feel more than happy that you enjoyed our comfortable rooms and amenities, that’s one of our goal, to make your stay as pleasant as possible.

Thank you for your compliments. It is great to read that you loved our personalized service. Please be assured that my I will share it with my team.