3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel midden in nieuwe centrum! Veel barretjes en restaurantjes in de buurt. Maar het allerbelangrijkste: vriendelijk personeel, schone hotelkamer en heerlijke bedden! We verblijven veel in hotels tijdens onze rondreizen, maar dit bed staat absoluut op nummer 1! ;)

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Jose C, Manager van Tryp by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Dear Janine

Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir sind froh zu wissen, dass Ihre Erfahrung im Tryp by Wyndham Panama Centro Ihre Erwartungen erfüllen kann. Nochmals vielen Dank für Ihren netten Kommentar, wir freuen uns auf ein Wiedersehen in Panama.

22 februari 2017 beoordeeld

Dit grote hotel heeft prima kamers, is zeer schoon en heeft ook goede bedden. De kamer is ruim evenals de badkamer. De medewerk(st)ers zijn erg vriendelijk en spreken redelijk Engels. Op het dak is een klein zwembad en een bar waar je wat kunt drinken (happy hour)

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner

sehr geehrter tineke

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste 2 daagjes hier geslapen na 5 weken Colombia . Heerlijk bed, goede douche, lekker zwembadje op het dak. Late check out, 44 dollar extra en na 15 uur 66 dollar ... beetje raar gezien een hele nacht ook maar 70 dollar kost.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Jose C, General Manager van Tryp by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Geachte Jeroen

We hebben echt waarderen uw heel mooi mening en opmerkingen over ons hotel. Echter, onze excuses voor het ongemak dat u ervaart over late check-out kosten. Zoals u weet kamers zijn beperkt in elk hotel reden waarom we een bepaalde tijd voor onze persoonlijke schoon te maken en het werk van de kamers voor aankomende gasten die ook specting naar hun kamer op 3:00, maar niet met hun kamers klaar requiere is ook een zeer kosteneffectieve voor het hotel. Uw opmerkingen zijn gedeeld met ons management en team Dank u voor de tijd neemt om ons hotel te beoordelen en we hopen de kans om je weer te hosten in de nabije toekomst.

warmste Groeten

4 februari 2017 beoordeeld

Is een verouderd hotel, maar ligt op een leuke locatie. Wij hadden een kamer op de 18 de verdieping met zicht op de stad en de kust, prachtig zicht zowel in de dag als s'avonds. Ontbijt is goed, je kan als extra een eitje vers laten bakken. Enige nadeel in Panama City is da je steeds op zoek moet nr je eten, typische Panamese restaurants vind je niet, vismarkt kan je te voet bereiken via de wandel promenade, ongeveer 3km. Goedkoop eten en drinken, dit is wel bij de locale.

Kamertip: Kamer op de 18 verdiep met zicht op de stad en kust.
Verbleef: januari 2017, reisde met familie

Dear Ron

Thank you very much for your nice feedback. We are glad to know that your experience at Tryp by Wyndham Panama Centro could live up your expectations. Thank you again for your sweet comment, We look forward to see you again in Panama.

27 januari 2017 beoordeeld

De kamer is ruim, het groot en van goede kwaliteit, de badkamer bevat alles wat nodig is en de douche is uitstekend. Er is een koelkastje een kluisje en de airco werkt prima,de tv heft alleen Spaanstalige programma's. Last but not least, de kamer wasmachine perfect schoon.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Geachte Geert

Hartelijk dank voor uw beoordeling u! We zijn verheugd dat u had een goed verblijf in ons eigendom. We zijn er trots op qualtity voorzieningen leveren en we stimuleren onze medewerkers om te werken met een grote operatie normen, te popelen om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van hun verblijf. Het is een plezier als we positieve reacties zoals de uwe met het team kunnen delen. Dank ...