25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen, goede prijs kwaliteit verhouding. Trendy ingericht. Prima ontbijt! Wel een flink hotel. Twee minpunten, 1 ik kon geen geld met m'n VISA kaart opnemen en 2 de douche instap (in bad douchen vind ik zowiezo waardeloos) is ronduit gevaarlijk. Een pluspunt, ik had geboekt op de stilte verdieping.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
22 mei 2017 beoordeeld

* Mooie en trendy ingericht hotel, gelegen in het hart van het Bank en Zaken district van Panama City. International Airport op 21 km van het hotel.Gebouw met 35 verdiepingen. Dichtbij winkelcentra.
* Gratis wifi in heel het hotel.
* Personeel aan de balie , super vriendelijk en behulpzaam.
* De luxe Premium kamer gelegen op de 31 verdieping met panoramisch uitzicht. Kingsize bed en aparte woonkamer, Badkamer met aparte toilet en bidet, bad en aparte douchecabine. En nog eens apart toilet. Badjassen , slippers en turndown service.
* Toegang tot de Riu class Executieve lounge.
* Hotel heeft verschillende restaurants.
- " A La Carte " Taste Fusion
- Snack bar & Sushi Lounge
- Ontbijt Buffet met cooking en show en omelet station.
- " Ibiza " Pool Snack Bar met Cocktails & Drinks.
* Buitenzwembad met zonneterras met ligstoelen.
* Bediening van het personeel was super en heel vriendelijk zowel in de Bars als in de verschillende restaurants.
Super leuk aangenaam hotel voor een leuk verblijft. Wij hebben er 2 nachten door gebracht voor we onze reis verder zetten.
Onze opinie wij keren zeker weder en ik kan het iedereen aanraden.

Kamertip: Deluxe Premium kamer zijn top .
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld

De kamers zijn heel ruim en zeer comfortabel. Het hotel is groot, waardoor het een beetje onpersoonlijk over kan komen. Het enorme ontbijtbuffet met allerlei verse producten wil je echt niet overslaan. Het staat middenin het financiële district.

• Verbleef: maart 2017, reisde alleen
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede slaapkamer, ruime badkamers en prima bedden. Vriendelijk personeel en een geweldig uitgebreid ontbijtbuffet met de mogelijkheid tot buiten eten naast het zwembad. Vers fruit, div soorten brood, beleg, groenten, vis etc

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel. Badkamer moet wat gerenoveerd worden.

De service en het personeel is uitermate vriendelijk.

Het ontbijt is meer dan prima een echte aanrader.

Vergeten niet het is geen Europa maar Panama!!!

Derhalve uitstekend.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner