“lekker lokaal”

Keukens: Latijns, Midden-Amerikaans, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

typisch panamese gerechten, veel vis. alles met beetje lokaal sausje, wel aardig om keertje te doen, maar niet bijzonder

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het hele gezin hier gegeten. Bier is zeer prijzig, usd 3,50 voor een flesje Balboa. Aan de overkant dronken we tapbier voor usd 1. Het eten was ok. Roja viejo genomen. Smaakt op Cuba beter trouwens. Bediening was ronduit slecht. We moesten 3 keer vragen om een vergeten cola. Een persoon uit onze groep kreeg zijn eten later omdat een andere ober een bord van het dienblad van onze ober pakte.

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten voor niet al te veel geld. Aan te raden! Leuk personeel en het zit vol met lokale mensen

15 november 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft een uitgebreide kaart met een keur aan gerechten, er is veel keus. Het personeel is, ondanks het taalverschil, aardig en opmerkzaam. Bij het zitten werd mij meteen een groot glas koud water aangeboden en dit werd tijdens de maaltijd nog eens bijgevuld. Het eten is prima voor de prijs die ervoor wordt betaald, lekker maar geen culinaire hoogstandjes. Je kan hier comfortabel buiten zitten, dit kan wel lawaai opleveren door het flink toeterende verkeer.

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke en lokale sfeer, heerlijk eten, goede kwaliteit en goedkoop, in tegenstelling met vele anderen. Vis, vlees, vegetarisch, voor ieder iets!

Reizigers die El Trapiche bekeken, bekeken ook

Panama Stad, Provincie Panama

In El Trapiche geweest? Deel je ervaringen!