“Skybar”

Geclassificeerd als nr. 32 van 1.240 Restaurants in Panama Stad
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht over de stad vanaf de 63e verdieping waar een rooftop sky bar zit. Entree kost wel 20 dollar als je geen hotelgast bent maar het is zeker de moeite waard. Leuke plek om een drankje te doen!

Hard Rock Cafe ... P, Director de Relaciones Públicas van Hard Rock Cafe Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Hi brobroger, we are very excited to know that we meet your expectations and that there is a feeling and live the experience Hard Rock Café, we thank you for taking the time to make us come to your opinion, we want to invite you to the rock house again to give you The Best Amplified Service.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van alles! Goede tentoonstelling, lekker eten en goeie bands! Een aanrader om langs te gaan als je in Panama bent.

HardRockCafePan... P, Director de Recepción van Hard Rock Cafe Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Hi anneketanneke, we are very excited to know that we meet your expectations and that there is a feeling and live the experience Hard Rock Café, we thank you for taking the time to make us come to your opinion, we want to invite you to the rock house again to give you The Best Amplified Service.

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen daar aan en het personeel begon te juichen. Super enthiousiast allemaal. Dansen daar ook als het er niet te druk is. Hamburgers zijn super!

Tate S, Gerente van Hard Rock Cafe Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Thanks for your comment, we look forward to your return

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch restaurant van de bekende Amerikaanse fastfoodketen. Het is ondergebracht in een groot winkelcentrum en je kan er zowel binnen in de airco als buiten zitten. Let wel: aan een drukke hoofdweg, dus niet meteen in alle rust. We namen een traditionele hamburger en club sandwich met biertjes en die waren lekker. Het personeel was vriendelijk, maar betalen duurde 20 minuten omdat de serveerster een fout had gemaakt met het apparaat van Visa. Zes mensen moesten komen helpen. De rekening bedroeg 43 dollar.

Thanks for your comment! We work to continue improving our service to continue causing that sensation, come back

3 oktober 2016 beoordeeld

Gezellige en leuke sfeer met eventuele live muziek. Eventueel naar de top van het gebouw voor een prachtige overzicht van de stad.

Ricaurte S, Gerente van Hard Rock Cafe Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Hello, Thank you for visiting us, it is very important to know your opinion to keep improving the service and give you the best service amplified in the HardRock style.

Reizigers die Hard Rock Cafe Panama bekeken, bekeken ook

Panama Stad, Provincie Panama

In Hard Rock Cafe Panama geweest? Deel je ervaringen!