Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Best Western Las Mercedes ligt direct tegenover het vliegveld van Managua. Het is een prima hotel met alle voorzieningen. Ruime kamers met airco, twee zwembaden en een barretje. Centrum van de stad is niet lopend bereikbaar, hiervoor heb je echt een taxi nodig. Omgeving verder niet interessant.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 januari 2017

Dit is een tophotel met alle voorzieningen, goede service, mooie en rustige kamer, uitgebreid ontbijt, zwembad met bar.
Ligging vlak bij de luchthaven op een groot prachtig domein.
De omgeving is niet zo fraai (maar dat kan gezegd worden van heel Managua en dit is uiteraard niet de fout van het hotel).

Kamertip: Alle kamers zijn op gelijkvloers en achter de inkomhal en restaurant dus vrij rustig.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

Meisje bij de receptie was heel vriendelijk. We boekten echter een stadstour en die was vreselijk. Voor 50$ word je rondgereden door een chagrijnige chauffeur die er blijkbaar geen zin in had. Parkeergeld en entreegeld moet je vervolgens ook nog zelf betalen. Echt slechte service van het hotel die ze gewoon niet meer moeten aanbieden. Prijzen in het hotel zijn belachelijk hoog. Advies: zoek een leuke B&B of hostel in Managua of Grenada. Enige voordeel van dit hotel is dat het heel dichtbij het vliegveld ligt.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juni 2016

Het is zo fijn om na een reis van 24 uur de luchthaven te verlaten, de straat over te steken en in te kunnen checken in je hotel.
Het personeel staat voor je klaar en helpt met de bagage. De kamers hebben heerlijke bedden en een ruime badkamer. Helemaal top dus om te relaxen na je lange reis naar Managua.
Het zwembad is groot en heeft overdag veel zon.
Ontbijtje zit bij de prijs in en is goed geregeld.

Het complex doet een beetje denken aan een klein bungalow parkje, erg leuk!

• Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 april 2016

Ik ben al heel wat keren in Las Mercedes geweest en altijd wel tevreden. Vandaag niet zo erg. Er was vijf uur geen water en daarover werd niet gecommuniceerd. Ik zou extra flessen water krijgen maar heb ze nooit gehad.
Het nieuwe restaurant is prachtig, het eten daar prima. Wel aardig aan de prijs.
De bediening aan de bar buiten was slecht. Er werd gewoon niets gezegd. Het eten zo voor mij neergezet. Ik werd niet eens aangekeken.
Jammer.

• Verbleef: april 2016, reisde alleen