“Viel een beetje tegen”

Keukens: Europees, Frans, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
3 juni 2017 beoordeeld

Mooi restaurant met goede service en presentatie van de gerechten. Juist waar het in dit restaurant om draait vond ik een beetje tegenvallen: het vlees. De steak die ik had was erg droog en niet bijzonder van smaak. Een gemiddeld Zuid-Amerikaans steakhouse serveert betere steaks. Gezien de prijs was dit wel een tegenvaller.

Datum van bezoek: december 2016

21 november 2016 beoordeeld

BEEF is een twee etages tellend gezellig restaurant. Ik ben er inmiddels een keer of zes geweest waarvan een keer een echte miskleun was omdat op de begane grond een feestje bezig was met nogal heftige muziek. Alle overige keren was het prima toeven. Eigenlijk neem ik er steeds hetzelfde hoofdgerecht namelijk Filet Mignon. Heel erg duur, maar een heuse belevenis. Zelfs de saus en overige toebehoren worden apart berekend, maar ok, ik ben ten slotte niet elke maand in Kiev. Het voor- en nagerecht doe ik wel steeds iets anders, maar dit subliem stukje vlees kan ik niet voorbij laten gaan. Het wordt op echt vuur klaargemaakt.

Datum van bezoek: maart 2016
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie locatie. Eigenlijk seafood restaurant en 's avonds is het hier ook druk. Vriendelijk personeel
Modern interieur

Datum van bezoek: augustus 2016
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet heel bijzonder en de ober was opdringerig. Er werd een verkeerd biertje gebracht, dat werd gecorrigeerd maar stond wel op de rekening. Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2016
1 september 2015 beoordeeld

ik ben hier samen met mijn vriendin gaan eten op aanraden van vrienden uit kiev. moderne strakke inrichting, vriendelijk personeel en heerlijk eten. we hebben er ons prima vermaakt. de prijzen voor de steaks vond ik zelf aan de hoge kant, maar er was genoeg keuze voor een heerlijke lunch!

Datum van bezoek: augustus 2015

In BEEF meat & wine geweest? Deel je ervaringen!