“Geweldig restaurant, top eten in een leuke sfeer”
Beoordeling van Spotykach

Spotykach
Geclassificeerd als nr. 18 van 2.591 Restaurants in Kiev
Keukens: Oekraïens
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
25 september 2017 beoordeeld

Via Tripadvisor hier terecht gekomen. We hebben allerlei kleine gerechten van de kaart besteld. We hebben met zijn 3en 9 voorgerechten gedeeld en we hebben het niet op gekregen, het was echt veel. Ze hebben heerlijke gerechten met verrassende combinaties, traditioneel gecombineerd met hip en fusion. Er is veel aandacht besteed aan de presentatie van het eten. Je kunt fijn buiten zitten onder een overkapping en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Verder niet duur!

23 augustus 2017 beoordeeld

Kwam hier op aanraden terecht en was aangenaam verrast. Prima bediening en heerlijk gegeten. Leuk opgemaakte gerechten.Ben hier de volgende dag weer naar toe gegaan. Aanrader in Kiev vlak bij St. Sofia

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren 3 dagen in Kiev en hadden vooraf besloten om daar in meerdere restaurants te gaan dineren. Maar na ons eerste bezoek aan Spotykach was al duidelijk: hier gaan we nog 2x heen! Het is moeilijk om met woorden te beschrijven wat voor een heerlijke gerechten we daar geserveerd kregen. En de schappelijke prijzen, het vriendelijke personeel en de heerlijke ambiance (buiten, bij de entree) maakten het feestje compleet... Een onvergetelijke ervaring. Bedankt, Igor, voor de perfecte bediening! We komen zeker nog weer een keer terug.

23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we van buiten naar binnen wandelden, was ik een beetje ongerust. De borden buiten waren nogal schreeuwerig. Maar eenmaal binnen werden we begeleid naar een intieme tafel achter een half open gordijn. De ambiance met boekenkasten, prints en verschillende beeldjes is fijn en het personeel is vriendelijk. Het echte feest stond in het menu. Een grote verscheidenheid aan gerechten zou op zich alarmerend kunnen zijn, maar dit restaurant weet wat ze aanbieden. De traditionele cuisine in een nieuwe stijl uitgevonden: de grootste nachtmerrie voor de puristen. Maar voor de foodies onder ons is het één groot feest. We hebben 7 relatief kleine gerechten gedeeld (2 personen) en 1 hoofdgerecht. Geen plaats meer voor het dessert en we zijn letterlijk overvallen door alle smaken. Hier wordt gekookt! Eet u vooral heel smakelijk.

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt niet te geloven wat er hier aan goed eten geserveerd word echt het beste wat mij overkomen is.
En ik ben echt overal op de wereld geweest.
Dit is echt anders als wat ik ooit heb kunnen bedenken in mijn leven.
Waanzinnige bediening het eten is echt wat je jezelf niet kan voorstellen denk dat we wel 20 gerechten hebben gehad op tafel maar er was er echt geen een die tegenviel.
Wat een streling voor de tong.
Zo een waanzinnige verrassing wat eten betreft.
Ik zeg als er iemand naar Kiev gaat dan is dit het beste wat je kan overkomen.
Laten verrassen met de Kiev specialiteiten.

Reizigers die Spotykach bekeken, bekeken ook

In Spotykach geweest? Deel je ervaringen!