“Met grote groep collega’s heerlijk gegeten”
Beoordeling van Toro Latin Gastrobar

Toro Latin Gastrobar
Geclassificeerd als nr. 9 van 1.794 Restaurants in Belgrado
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Begonnen met een lekkere cocktail en daarna allerlei verschillende tapas die in een super tempo bleven komen. Het was heerlijk echt een aanrader met prachtig uitzicht

Datum van bezoek: september 2019

28 juli 2019 beoordeeld

Ideaal voor grote groep. Soort luxe all you can eat. Ober bleef met gerechten doorkomen. Vriendelijke ober sloeg echter om nadat hij vond dat hij te weinig fooi kreeg en ons zelfs tot buiten achtervolgde. De beste man had echter zelf een rekenfout gemaakt.

Datum van bezoek: maart 2019
TORO LATIN GAST... B, Manager van Toro Latin Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Michel d,

First of all, thank you for choosing Toro Latin Experience for your recent dining experience.
Also, thank you for the time you took to write us review.

There are no words to describe how sorry we are for not showing ourselves in right face.
We apologise for letting you go without full satisfaction

Nothing will make us more happy then you giving us another chance to show you real Toro Experience.

Please contact us on guestrelations@torobelgrade.com

Kind regards,

Sasha Ristic

11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met 3 vriendinnen hier gegeten & werden heel vriendelijk geholpen. We kregen een mooie plek boven in het restaurant en het personeel was erg leuk. We bestelde meerdere gerechten en waren stuk voor stuk lekker. Al met al vinden wij dit een aanrader! Wie weet komen we nog eens terug.

Datum van bezoek: april 2019
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Concept is dat je kleine gerechten besteld voor zo’n 3 a 4 euro per stuk. Kwaliteit viel tegen en na 4 bestellingen p.p. ben je pas gevuld. Uiteindelijk betaal je 2 euro p.p. extra omdat ze echte servetten gebruiken i.p.v. papieren.

Datum van bezoek: augustus 2018
TORO LATIN GAST... B, Manager van Toro Latin Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2018

Dear WM2000,

Thank you for taking the time to write comment.

We are sorry we failed to create the best experience you deserve.
Our concept is based on small plates mentioned to be shared, as we serve at the middle of the table.
In our offer we also have All You Can Eat, which gives you opportunity to try everything from our menu.

The article Kuwer is referred to non official restaurant tax you may find common in Belgrade restaurants.

Nothing will makes us happy then another chance to show you our real picture.
Please contact us on guestrealtions@torobelgrade.com

Looking forward hearing from you.

Regards,

Sasa Ristic

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker gegeten. Allerlei verschillende hapjes geproefd het ene was nog verrassender qua smaak dan de andere, echt heerlijk! Zeker een aanrader, in de avond leuke muziek. Goed advies qua gerechtjes en bijpassende drankjes gekregen van de ober!

Datum van bezoek: augustus 2018

Dear gegeten,

Thank you for your lovely review.

We are thankful for noticing our efforts to make you feel great while in Toro.
We can agree with you, our team of DJ-a are listed as one of the finest in Belgrade.

Please join us again within your next visit to Belgrade.

Latin regards from Toro crew,

Sasa Ristic

Reizigers die Toro Latin Gastrobar bekeken, bekeken ook

In Toro Latin Gastrobar geweest? Deel je ervaringen!