“Lekker gegeten”

Keukens: Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gekomen via Tripadvisor....de moeite waard. Druk bezocht door locals. Vriendelijke ober deed ons een suggestie (Cordon bleu én streekgerecht om te sharen) en het was lekker. Grote porties. Zeker aan te raden!

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt is dit een absoluut een aanrader om heen te gaan. Een mooie binnentuin met voldoende bomen en schaduw. En uitstekende gerechten weliswaar eenvoudig maar top bereidt.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de revenuen , besloten hier te gaan eten.
Bij aankomst dachten wij oh jee hij bestaat niet meer maar even verder kijken bleek de zaak and running fantastisch gegeten een enorme berg vlees voor Hollandse begrippen te veel , maar wel erg lekker.
Prima bediening .

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant, goede prijzen.
Een echte aanrader!
We hebben alle vier enkel een hoofdgerecht genomen en we kregen het niet op, en we zijn aardig grote eters.

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg veel, lekker, en voor een schappelijke prijs! We hebben ervan genoten. Moesten we nog eens naar Zagreb komen, kwamen we zeker terug!

Reizigers die Pri Zvoncu bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Pri Zvoncu geweest? Deel je ervaringen!