“Lekker & gezellig! ”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Diner, Ontbijt
Dineropties: Diner, Ontbijt
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurantje kun je heerlijk Strukli eten (een typisch Kroatisch gerecht). Ze hebben veel verschillende soorten Strukli op de kaart staan. Je kunt buiten op het terras eten, binnen of in het binnentuintje, waar wij zaten, wat erg gezellig is! De bediening was heel aardig. Dus echt een aanrader als je in Zagreb bent!

11 augustus 2018 beoordeeld

Hier kan je Strukli (filodeeg met cottage cheese) eten, maar dan op alle mogelijke manieren bereid. En dat op een ongelooflijk leuk terras. Niet op de straat blijven, maar de pijl Terrace volgen. Je komt dan op een supergezellig binnenterras uit. Is het volzet, vraag gewoon hoe lang je nog moet wachten, meestal is dat niet langer dan 5 minuten (en de moeite van het wachten waard).

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel zegt; erg leuk plekje in Zagreb wat de moeite waard is om te bezoeken als je in de tuin kan zitten. ( neem wel zelf het initiatief om daarheen te lopen!). Het eten moet je van houden. Typische Kroatisch gerecht. Wij waren geen fan, maar leuk om geprobeerd te hebben.
Verwacht echter niks van de bediening. Erg onvriendelijk en kwamen chagrijnig over. Het duurde even voordat de bestelling werd opgenomen. Toen we vroegen of we binnen mochten zitten ivm de regen werd hier wederom chagrijnig op gereageerd.
Kortom; leuk om het eten geprobeerd te hebben, maar wij gaan niet meer terug.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de Free Spirit Walking Tour en ook gelezen op TripAdvisor, zijn we hier gaan eten. Echt een aanrader! Een kroatische specialiteit uit deze regio waarbij elke familie zijn eigen recept heeft.
Op het menu maar 1 ding: strukli, maar in verschillende varianten. Lekker gegeten, vers gemaakt (dus wachttijd ongeveer 15 min), goede bediening. Zeer tevreden en zal zeker terug gaan!

24 september 2017 beoordeeld

Op aanraden van onze host hier naar toe gegaan. Ze hebben slechts 1 item op de kaart: Strukli. Het is een soort Lasagna maar dan zonder vlees. (gloeiend heet trouwens als je het opgediend krijgt dus laat het even 5 min rusten). Je kunt kiezen uit 2 varianten, de zoeten en zoute Strukli. Persoonlijk vond ik de zoute versie meer een avondmaal. De zoete versie vind ik meer een dessert. (wel een groot dessert haha).

Ze hebben niet echt veel plek om binnen te zitten maar ach, het is de beleving ansich. Niet duur, leuk om een keer geprobeerd te hebben!

Reizigers die La Struk bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

In La Struk geweest? Deel je ervaringen!