1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, brandschone kamers, goede bedden, vriendelijke medewerkers, goed ontbijt, airco op de kamer, midden in het centrum van Zagreb zonder last te hebben van de drukte.

Als je in Zagreb wil overnachten, Dan is dit hotel "bij uitstek" de plaats om te overnachten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval op het mooie rustige terras achter het hotel geraakt tijdens een wandeling. Genoten in een oase van rust van heerlijke drankjes en vriendelijke bediening. Ideaal om tijdens een dagje shoppen of bezoeken uit te rusten

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Ideaal voor een bezoek aan de stad, het heeft een centrale ligging. De parking bevindt zich een paar straten verder. Er is wel geen lift maar het personeel brengt de koffers naar de kamer. Het ontbijt is perfect Ok.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
24 juli 2016 beoordeeld

Heel mooi gerenoveerd hotel. Hotel Jägerhorn is pal in het centrum gelegen en heeft een heel gezellig interieur. Alhoewel het heel centraal gelegen is is het er super rustig. Kamers zijn niet enorm groot maar beschikken zeker over alle nodige comfort. De bedden zijn groot en heel kwaliteitsvol. De afgesloten parking op wandelafstand is heel gemakkelijk te bereiken. Het is maar een klein eindje wandelen. In het hotel, dat maar twee verdiepingen heeft, is ook geen lift maar je bagage wordt door het personeel met de glimlach naar de kamer gebracht.
Ontbijt is in orde. Keuze genoeg en dagelijks vers geperst fruitsap.
Wanneer we nog eens naar Zagreb terugkeren dan kiezen we zonder twijfel terug voor dit hotel!!

Kamertip: Alle kamers zijn meer dan in orde!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Bedank P. D
6 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele jaren in het Dubrovnik hotel te hebben overnacht kreeg ik het advies van een relatie om eens in dit hotel te overnachten!
Goede schone kamers met een uitstekend knus ontbijt(dus niet zo'n massale eetzaal) voor een uitstekende prijs!!
Ligt echt in hartje Zagreb met eigen parkeer gelegenheid op loopafstand dus hier ga ik zeker terug komen!!

Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken