Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekend Zagreb verbleven in dit hotel. Bij aankomst kregen we van de zeer correcte receptionist een upgrade naar een suite. De kamer was vreselijk gedateerd maar wel schoon. De aanwezige tweezits bank en Salontafel met zes stoelen hebben we tijdens ons verblijf niet gebruikt.
Het bed was stevig maar goed en door de rolluiken bleef het zowel koel als donker op de kamer waardoor we goed geslapen hebben.

Het ontbijt is prima en divers. Warme gerechten zijn echter allemaal lauw. Kwalitatief echter wel in orde. De inrichting hier ook weer traditioneel.

Ligging is gunstig op 300 meter van het station (tram naar busstation voor airport transfer).

Al met al een ouderwets maar goed hotel.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden er 2 nachten.
De buitenkant en de straat waarin het hotel gelegen is geven niet direct een “Wooow” gevoel, maar dit is wel het geval éénmaal je binnen bent.
Dit is nog een hotel uit de goede oude tijd en binnen straalt het nog steeds klasse uit.
Ruime kamers, goede bedden.
Zeer ruime, goede en veilige parking achter het hotel.
Lekker en ruim ontbijt met genoeg keuze.
Ligt op een 15’ wandelen van het centraal plein van waar de Altstadt begint.
Op loopafstand van het kathedraal, het station en de Botanische tuin.
Personeel aan het onthaal is wat onverschillig, jammer.
Enige minpunt is het vasttapijt in de kamers !

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 januari 2018

Midden in het centrum gelegen ligt dit prachtige hotel je kunt overal naartoe wandelen en via het hotel je parkingticket betalen scheelt je zeker de helft wij hebben genoten! Als we weer eens in zagreb zijn verblijven we er zeker weer

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Zo hoort het, super schoon, zeer vriendelijk, alles goed georganiseerd. Ook perfect dat je op binnenplein achter hotel eigen parkeerplaats hebt wat nog is gratis ook. Hotel doet beetje gedateerd aan, maar dat is ook het enige

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 september 2017

Prachtig hotel. Midden in Zagreb op loopafstand van centrum.
Wij hadden ook nog geluk dat we onze auto op de kleine eigen parkeerplaats konden zetten. Dit is gratis! als er plaats is. Kamer netjes en schoon. Luiken voor de ramen, goede airco. Alles prima geregeld. Beneden staat in de lobby koffie en water klaar heel de dag. Receptie spreekt goed Engels en is behulpzaam en erg netjes.
Bedden goed! Het ontbijt was echt superb! zo veel keus, voor ieder wat wils. Buffet wordt heel goed schoongehouden. Tafels snel afgeruimd en schoongemaakt. Buffer wordt continue bijgevuld. Echt voor ieder wat wils.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner