Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden er 2 nachten.
De buitenkant en de straat waarin het hotel gelegen is geven niet direct een “Wooow” gevoel, maar dit is wel het geval éénmaal je binnen bent.
Dit is nog een hotel uit de goede oude tijd en binnen straalt het nog steeds klasse uit.
Ruime kamers, goede bedden.
Zeer ruime, goede en veilige parking achter het hotel.
Lekker en ruim ontbijt met genoeg keuze.
Ligt op een 15’ wandelen van het centraal plein van waar de Altstadt begint.
Op loopafstand van het kathedraal, het station en de Botanische tuin.
Personeel aan het onthaal is wat onverschillig, jammer.
Enige minpunt is het vasttapijt in de kamers !

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 januari 2018

Midden in het centrum gelegen ligt dit prachtige hotel je kunt overal naartoe wandelen en via het hotel je parkingticket betalen scheelt je zeker de helft wij hebben genoten! Als we weer eens in zagreb zijn verblijven we er zeker weer

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Zo hoort het, super schoon, zeer vriendelijk, alles goed georganiseerd. Ook perfect dat je op binnenplein achter hotel eigen parkeerplaats hebt wat nog is gratis ook. Hotel doet beetje gedateerd aan, maar dat is ook het enige

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 september 2017

Prachtig hotel. Midden in Zagreb op loopafstand van centrum.
Wij hadden ook nog geluk dat we onze auto op de kleine eigen parkeerplaats konden zetten. Dit is gratis! als er plaats is. Kamer netjes en schoon. Luiken voor de ramen, goede airco. Alles prima geregeld. Beneden staat in de lobby koffie en water klaar heel de dag. Receptie spreekt goed Engels en is behulpzaam en erg netjes.
Bedden goed! Het ontbijt was echt superb! zo veel keus, voor ieder wat wils. Buffet wordt heel goed schoongehouden. Tafels snel afgeruimd en schoongemaakt. Buffer wordt continue bijgevuld. Echt voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

Prima hotelkamer plus badkamer. Schone kamer en prima matras. Klassiek ingericht. Service was goed, medewerkers konden ons goed de weg wijzen. Parkeerplaats achter hotel, prettige bijkomstigheid. Ontbijtbuffet was vers en werd goed aangevuld. Nadeel wel van de ruimte en de indeling dat je het gevoel had dat je in mierennest was beland. Veel mensen en nadelige inrichting van het buffet zorgden voor een benauwd gevoel door al le gasten die wilden pakken.

Datum van verblijf: september 2017