“Lekkere keuken verbonden aan B&B Fotic”
Beoordeling van Bistro Fotic

Bistro Fotic
Geclassificeerd als nr. 32 van 902 Restaurants in Zagreb
Keukens: Mediterraan, Hedendaags, Kroatisch
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Lekkere betaalbare keuken in gezellig ingericht restaurant. Terras aanwezig. Op enkele 100m van het historische centrum. Originele keuken. Steak met truffels is heerlijk!

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn iets gaan eten in deze zaak.
Bij het binnenkomen lijkt het niet zo gezellig .Het restaurant bestaat uit verschillende kamers en inrichting.
De bediening uiterst vriendelijk.Het eten is goed maar je moet rekening houden met grote portie.s
Ze hebben grote keuze van Kroatische wijnen.

2 juli 2017 beoordeeld

We waren op zoek naar een tentje uit het drukke centrum. Via Tripadvisor werden we getipt. Alle lof meer dan waard. Buiten zat vol, binnen was eigenlijk veel leuker! Leuke inrichting, vooral geïnspireerd door fotografie. Kunst van lokale en interlokale kunstenaars. Mooi! En dan het eten. We deelden een plata met kaas en vlees. Wauw. Heerlijk. Mooi bier erbij. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader buiten het drukke centrum, nog wel in het centrum

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via beoordelingen hier in dit restaurant gegeten
Ik had een pasta met krabvlees, het was wel erg wrinig krab
Mijn vrouw had een soort ravioli met funghi, deze was echt taai
Kortom teleurstellend

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua uitstraling weet deze zaak niet helemaal wat het wil zijn. Deels de sfeer van een cupcake-winkel, deels klassiek en deels kitsch. De menukaart bevat ook van alles wat, maar de gerechten stelden wat teleur. Weinig creatieve combinaties, redelijk basaal eten. Dit past noch bij de hippe uitstraling van de voorkant van de zaak, noch bij het klassiekere gedeelte achterin.

Reizigers die Bistro Fotic bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Bistro Fotic geweest? Deel je ervaringen!