“Gesloten ”

St. Marcuskerk (Crkva sv. Marka)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 40,09*
Vanaf
Stranden langs straten van de wandeltocht door ...
Geclassificeerd als nr. 11 van 198 dingen om te doen in Zagreb
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we het interieur wouden bezoeken stonden we voor een gesloten deur. Je kan langs een raam wel een glimp opvangen. Jammer dat er ook nergens te lezen valt wanneer de kerk toegankelijk is

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het kabelbaantje naar boven. 100 meter lopen en je bent er. Zo'n dak heb ik nog nooit ergens gezien.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kerk is zeker de moeite waard.
Hoewel de kerk buiten mooier is als binnen.
Let op beperkte openingstijden

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kerk welke voornamelijk opvalt door het mooie dak. Verder is de buitenkant eigenlijk saai. Binnen gemiddeld. Wel direct naast het Kroatische parlement.

Bekijk meer beoordelingen
29 augustus 2016 beoordeeld

Opmerkelijk kerkgebouw op een plaats waar je het niet verwacht. Mooie dakbedekking die je zeker gezien moet hebben,

Reizigers die St. Marcuskerk (Crkva sv. Marka) bekeken, bekeken ook

In St. Marcuskerk (Crkva sv. Marka) geweest? Deel je ervaringen!