17 juli 2018 beoordeeld

Prachtig hotel met een geschiedenis. Vele gasten ging en er u al voor, onder andere Queen Elisabeth II...
Wij hadden 2 kamers geboekt (zelfde soort kamer) maar wat wel opviel was dat de ene kamer veel ruimer was dan de andere, hetzelfde met de badkamer (kamer 1: douche, bad en dubbele lavabo, kamer 2: bad en enkele lavabo). Desalniettemin waren dit beide mooie kamers. Grote flatscreen-tv met vele mogelijkheden.
Het ontbijt was onbeschrijflijk: zó uitgebreid en gedetailleerd! Een aantal gerechten konden ook à la carte worden besteld: heerlijk!
Dit hotel ligt niet pal in het centrum,maar wel op een goede wandelafstand.
Een aanraders!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
18 juni 2018 beoordeeld

Hotel Esplanade in Zagreb is een prachtig hotel met veel nostalgiek naar de Orient Express. Er is heel wat Art Deco te vinden in dit statige gebouw. Erg vlotte en professionele bediening. Ruime kamers. Is een hotel met sfeer en heeft bovendien een goede ligging, net buiten het centrum van de hoofdstad.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi en chic hotel! Werden echt als gasten behandeld en personeel zorgde echt dat het je aan niets ontbrak. Ligging is uitstekend. Dicht bij het oude centrum, station, ondergronds winkelcentrum. Echt een heerlijke plek. Zeker ook in de zomer met een prachtig terras. Ontbijt kon in buffetvorm, maar ook a la Carte. Aanrader!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel al verschillende jaren.En waren altijd zeer tevreden.
Maar dit jaar heeft de kwaliteit van ontbijt ingeboet.
Ook het status van vijf sterren is wat ons betreft voor de kamer inorde.
Maar wat vroeger niet zo was en nu wel de grote hoeveelheid van jongere mensen met zeer kleine kinderen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die een hotel boeken in deze klasse graag op hun ontbijt en avondeten worden gestoord door schreeuwende en spelende kinderen.
Voor de rest is de ligging van dit hotel schitterend op twintig minuten te voet kan je alle belangrijke zaken zien of bezoeken.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven één nacht in dit hotel om Zagreb te verkennen. Het hotel is zeer centraal gelegen. Klassevolle inkomhal, mooie kamer met de nodige comfort. Wij vonden het wel jammer dat de sauna apart betaald moest worden. Parkeerservice is aan te raden, gezien de drukte in de straten rondom. Personeel is zeer proffesioneel!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner