“Top eten!”

Keukens: Frans, Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2017 beoordeeld

Heerlijke lunch gehad. Menu gekozen maar ook a la carte erg mooie keuze. Kunnen goed rekening houden met allergien

23 augustus 2016 beoordeeld

Deze bistro hoort bij het chique Esplanade hotel maar is ook toegankelijk voor niet gasten. Het interieur is strak en licht. Je kan er à la carte eten of een menu kiezen.
De portie ravioli met paddestoelen en truffel was nauwelijks groter dan een voorgerecht maar erg lekker en niet overdreven duur.
Het aanwezige personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zeker het proberen waard (maar kies toch maar voor een menu).

4 augustus 2016 beoordeeld

We verbleven in het esplande hotel en hebben hier één avond gegeten. We kozen het menu. Voor 20 euro krijg je een voorgerecht een hoofdgerecht en dessert + glas wijn. Prijs kwaliteit is dat zeker ok. Wel niet te vergelijken met zinfandels (is meer verfijnd).

25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden.
En het is er niet op vooruit gegaan.
We doen een bestelling en krijgen even later een hapje ,geen verrassing het hapje is al jaren hetzelfde'
Het hapje staat juist op tafel en daar hebben we het voorgerecht al.Het kan niet sneller.
Wij maken de ober er attent op dat men eerst het hapje eet en nadien een voorgerecht.
Spijtig geen kennis, alleen alles goed geprijst.
Neen de bediening is vriendelijk maar ik denk dat ze in de leer moeten bij de collega 's

26 juli 2015 beoordeeld

Naast het duurdere Zinfandel restaurant is er de 'bistro esplanade' waar je heerlijk kunt tafelen. Perfecte kaart, de steak en zeebaars zijn overheerlijk. Vriendelijke bediening en heel lekkere wijnen. Een aanrader voor wie hier verblijft

Reizigers die Le Bistro Esplanade bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Le Bistro Esplanade geweest? Deel je ervaringen!