“Kan veel beter.”

Keukens: Frans, Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden.
En het is er niet op vooruit gegaan.
We doen een bestelling en krijgen even later een hapje ,geen verrassing het hapje is al jaren hetzelfde'
Het hapje staat juist op tafel en daar hebben we het voorgerecht al.Het kan niet sneller.
Wij maken de ober er attent op dat men eerst het hapje eet en nadien een voorgerecht.
Spijtig geen kennis, alleen alles goed geprijst.
Neen de bediening is vriendelijk maar ik denk dat ze in de leer moeten bij de collega 's

26 juli 2015 beoordeeld

Naast het duurdere Zinfandel restaurant is er de 'bistro esplanade' waar je heerlijk kunt tafelen. Perfecte kaart, de steak en zeebaars zijn overheerlijk. Vriendelijke bediening en heel lekkere wijnen. Een aanrader voor wie hier verblijft

3 juni 2015 beoordeeld

Een kleine amuse gekregen, wel lekker. De gerechten zijn niet groot maar voldoende en wel goed bereid. Bediening was niet geheel goed gegaan aangezien verkeerde mineraal water werd geschonken. Was helaas niet mogelijk buiten te eten vanwege het koude weer, anders wel mooi.

2 januari 2015 beoordeeld

Mooi zaak,vriendelijk personeel.
De kaart keuze is beperkt,kleine portie's en prijzig.
Wat je krijgt als starter is al jaren hetzelfde zie foto.
Spijtig dat ze niet meer inspiratie aan de dag leggen.
Als je meer dagen verblijft in hotel is de kaart veel te klein.
Of je moet altijd hetzelfde eten.
Maar voor een hapje tussendoor is het oké,
Voor een bistro mag er ook wel eens stof geveegd worden.

28 december 2012 beoordeeld

in het hotel gelegen.
toch een mooie kaart
goede lokatie- gezllig om zitten.
zeer goede bediening
er is een mooi terras voor in de zomer

Reizigers die Le Bistro Esplanade bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Le Bistro Esplanade geweest? Deel je ervaringen!