“Ontgoogeling !”

Keukens: Italiaans, Mediterraan, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we in Zagreb komen bezoeken we naar gewoonte ook dit restaurant.Dat altijd voor ons goed was.
Maar nu ,de St Jacobs schelp smaakte naar iets .Ik denk een bewaarmiddel of iets dergelijks.
We bestelde lams koteletten waarvan meer dan 2/3 afval bevat vet en been.Neen sorry een echte tegenvaller.
We hadden er naar uit gekeken.
Neen nu zouden we dit restaurant niet aanbevelen.Er zijn andere Italiaanse restaurants niet ver van deze zaak vandaan waar de kwaliteit meesterlijk was.
Hopelijk was het misschien voor hun een slechte dag en wordt later alles weer beter.

Datum van bezoek: januari 2018

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topbediening, smaak en locatie !! Wij hadden de zalmtartaar/rundscarpaccio en daarna risotto met scampi / verrassing van pasta (aanrader van de ober) lekker wijntje en zeer aangenaam tafelen.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Italiaanse restaurant is niet voor mensen die snel, goedkoop en ongedwongen willen eten. Als je dat allemaal overboord gooit is het een geweldig restaurant met heel erg lekker eten, een zeer persoonlijke bediening door de ober die voortdurend suggesties heeft die hout snijden bv over de wijnkeuze. De wijn- en menukaart zijn uitgebreid al is er voor de vegetariër niet heel veel keus. Maar dat geldt voor de hele stad. Topper!

Datum van bezoek: oktober 2016
23 augustus 2016 beoordeeld

Bezocht met een gezelschap van ca. 25 personen. Via een grote poort kom je meteen op een mooi terras. Het eigenlijke restaurant ligt een trapje naar beneden. Niet zo handig voor mensen die niet goed te been zijn. Maar je kan ook op het terras eten.
Voor zo'n grote groep was er een menu afgesproken. Lekkere gerechten bereid met lokale specialiteiten. Truffel en kaas werden, zeer genereus, geschaafd boven het voorgerecht. Lekkere steak die voor de kieskeurigen extra werd gebakken of zelfs in plakjes gesneden door het vriendelijke personeel. Smakelijke wijnen, al moest je wel vragen naar een glas rood.
Goed restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je gaat door de voorpoort en komt op een terras.
Rechtsonder de ingang ,ik de keldergebouwen.
Je wordt vriendelijk onthaalt.Het is gezellig zitten en rustig.
De kelners zijn niet opdringerig en attent.Als je graag verse vis eet mag je kiezen van een stootkarretje vol geladen wat ze aan tafel rijden.De keuze van de wijnen zijn goed.De zaak heeft wat Italiaanse invloeden.Zeker een aanrader voor wie Zagreb bezoekt.De ligging is ook centraal.De prijzen zijn normaal.Misschien iets boven het gemiddelde.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Gallo bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Gallo geweest? Deel je ervaringen!