“Goede verse en originele gerechten ”
Beoordeling van Otto&Frank

Otto&Frank
Geclassificeerd als nr. 18 van 939 Restaurants in Zagreb
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een interessante menukaart. Wij namen de koude komkommersoep ( heerlijk) en de salade met verse tonijn. Prima klaar gemaakt en goed gevuld met groenten. Karaf met water was gratis en de aangeraden witte wijn prima. De bediening was alleraardigst. Goed waar voor je geld.

Otto F, Owner van Otto&Frank, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2018

Thanks Cécile, hope to see you again.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opdat bij deze zaak goede recensies zijn besloten we een bezoek te brengen.
We stapte binnen,reserveren moet zeker niet. We zetten ons neer en bekeken de menu kaart.
Ontbijtkaart en eetkaart..;;.. Dit is misschien goed voor jeugd.
Hamburgers en........ samengevat dit is geen restaurant.Je kan hier wat snacken of ontbijten of gewoon iets drinken.
Trouwens de zaak noemt ook Barcaffe.
Dus als je een restaurant zoekt ben je hier niet op je plaats

2 november 2017 beoordeeld

Bij Otto&Frank kun je lekker buiten lunchen in aantrekkelijke straat vol gezelligheid. Prettige bediening en waar voor je geld.

21 juli 2017 beoordeeld

fijne locatie voor de lunch, lekkere salade en lekker broodje op een fijn terras, fijne en vriendelijke bediening

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een sfeervolle entourage binnen maar ook op het terras.
Gerechten mooi van smaak, ook mooie wijnkaart.

Reizigers die Otto&Frank bekeken, bekeken ook

Zagreb, Centraal-Kroatië

In Otto&Frank geweest? Deel je ervaringen!