“Ontbijt”
Beoordeling van Daro

Daro
Geclassificeerd als nr. 4 van 1.528 Restaurants in Sofia
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker ontbijt! Goed gevulde bordjes, vriendelijke bediening. Klein gezellig barretje.
Voor een lekker ontbijt kan je hier terecht.

Datum van bezoek: september 2019
DarinStoykov, Owner van Daro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden! Ik hoop dat je leuke herinneringen aan onze stad zult bewaren en dat je snel weer terug zult zijn in Sofia.

4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve kleine lunchgelenheid. Wel 5 tafeltjes voor 2 personen en een barretje. Maar allemaal verse producten welke heerlijk op smaak zijn. Let op dit is een toppertje.

Datum van bezoek: juli 2019
DarinStoykov, Owner van Daro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden! Ik hoop dat je mooie herinneringen zult bewaren aan onze stad en misschien binnenkort weer naar Sofia gaat :)

Vertaald met Google.

27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sandwich maar dan net even anders, mat een goed stuk vlees van de grill en een heerlijk sausje er bij.

Datum van bezoek: oktober 2018
DarinStoykov, Owner van Daro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden! Ik hoop dat je onze stad leuk vond en mooie herinneringen zult bewaren van je bezoek

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier onze laatste ochtend ontbeten en het was echt heerlijk. Het is een klein zaakje en ziet er niet heel hip uit, maar het is zeker een bezoekje waard! Het is heel goedkoop maar ook heel lekker en de service was ook goed, ze waren heel vriendelijk!

Zeker een aanrader om hier even langs te gaan als je in Sofia bent en iets lokaals of gewoons wil eten.

Datum van bezoek: juni 2018
DarinStoykov, Owner van Daro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden! Ik hoop dat je goede herinneringen zult bewaren van onze stad :)

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje met 3 tafels waar je heerlijk kunt onbijten als je zin hebt in wentelteefjes, pannenkoeken of een eitje.

Datum van bezoek: mei 2018
DarinStoykov, Owner van Daro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden. Ik hoop dat je goede herinneringen aan Sofia zult bewaren

Reizigers die Daro bekeken, bekeken ook

Sofia, Regio Sofia

In Daro geweest? Deel je ervaringen!