“Heerlijk rook vrij avondje ”
Beoordeling van Klopa

Klopa
Geclassificeerd als nr. 4 van 465 Restaurants in Sarajevo
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rook vrij avondje gehad. Klopa is 1 van de weinige restaurants waar je binnen niet mag roken. Vriendelijke bediening en goed eten voor een redelijke prijs. De uitstraling was prettig.

Maida H, Public Relations Manager van Klopa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Thank you :)

Best regards

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant.. Vriendelijke bediening.. Voor Bosnische (Sarajevo) begrippen te duur.. Beperkte kaart!

19 januari 2018 beoordeeld

Prachtige tent, waar de bediening lekker met je babbelt. Ook hebben ze speciaal bier uit de regio. Dat ben ik in Sarajevo nog niet eerder tegen gekomen.

Maida H, Public Relations Manager van Klopa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Dank je! :)

Met vriendelijke groeten.

18 september 2017 beoordeeld

Fantastisch restaurant is dit. De gehele setting is erg gezellig en ook een hele leuke bediening van het personeel. Spontaan met humor, maar die ook absoluut weten wat kwaliteit is.

Een Bosnische vriend had als verrassing verse cherry tomaten mee genomen die hij uit zijn tuin had gehaald. De kok van Klopa verwerkte deze op onze pizza's. Uitstekende kwaliteit. Ook het speciale toetje was heerlijk.

Absolute aanrader!

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten met ons gezin. Eten is vers bereid en alles komt uit eigen keuken, zelfs broodjes voor de hamburger. We zijn zelf grote vleesliefhebbers maar ze hebben ook genoeg keuze voor vegetariërs.
Ze hebben ook echt leukste obers van Sarajevo, zeer vriendelijk, behulpzaam en geweldig met kinderen. Mijn zoontje heeft veel lol gehad met ze. Is echt een aanrader in Sarajevo.
Wat ook een pluspunt is dat er niet gerookt wordt binnen wat weinig voorkomt in Sarajevo.
Volgende keer komen we zeker weer terug als we Sarajevo bezoeken.

Reizigers die Klopa bekeken, bekeken ook

Sarajevo, Kanton Sarajevo

In Klopa geweest? Deel je ervaringen!