“Fantastisch”

Geclassificeerd als nr. 4 van 463 Restaurants in Sarajevo
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen menukaart. Dagverse producten die iedere dag van de markt gehaald worden. Super lekker eten en fantastische gastvrijheid. Een must-do als je in Sarajevo bent. Wel op tijd reserveren!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vorige beoordeling betreffende klein restaurant en geen kaart kloppen totaal niet meer.
Wij lieten reserveren vanuit ons hotel en zaten gelukkig buiten , binnen is de afzuiging van de keuken zeker niet Ok en hangt alle huur in het restaurant
Wij aten als voorgerecht carpaccio , was lekker maar het vlees was toch te dik gesneden en was zeker niet koud genoeg.
Als hoofdgerecht nam ik biefstuk met gorgonzola . Zeer lekker de biefstuk was zeer mals , mijn vrouw naam gevulde kalkoen met kaas en pistache nootjes vond ze ook lekker
Dit alles met een flesje rode wijn en een fles plat water 113 km
Prijs kwaliteit voor ons prima

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik eten wereldwijd in de beste restaurants. Apetit heeft toch wel onze top 5 behaald. De service en beperkte keuze maakt dit restaurant wel exclusief. Verse producten die voor je neus worden bereid op de manier hoe jij dat wilt.
Ieder gerecht was verrukkelijk en de service uitmuntend.

Wij hebben heerlijk gegeten, fles wijn erbij genuttigd en dat allemaal voor nog geen 70 euro.

Apetit had maar zes tafels op het moment dat wij daar waren, maar is ondertussen verhuisd naar een iets grotere locatie.
Maar ik geloof dat dit geen negatief effect zal hebben op wat zij daar leveren.

Als je in Sarajevo bent, dan is Apetit zeker een bezoek waard.

9 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, met mooie wijnen. Zeer vriendelijk personeel. Je kan eten waar je zin in hebt en er wordt met iedereen rekening gehouden. Leuke sfeer. reserveren is een must!

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed eten voor een leuke prijs. Zien hoe de kok je eten bereid en dan genieten van een heerlijke maaltijd. Goede gastheer.

Reizigers die Apetit Restaurant bekeken, bekeken ook

Sarajevo, Kanton Sarajevo

In Apetit Restaurant geweest? Deel je ervaringen!