“Gezellig restaurant”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld

We zijn hier driemaal gaan eten. Niet toeristische, goede verhouding prijs-kwaliteit, lekkere wijnen! Een aanrader!

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten op een sfeervolle locatie midden het hart van de oude stad. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier het lekkerst gegeten in Sarajevo. Het eten is met zorg klaargemaakt. Het restaurantje ziet er superleuk uit. Wel even reserveren want het is er druk!

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit kleine en drukke restaurant. Zonder reservering kom je niet binnen in de zomerperiode. Goede en uitgebreide kaart. Gerechten goed op smaak en met zorg geserveerd. Stond hoog op ons verlanglijstje, terecht!

4 maart 2016 beoordeeld

Leuke romantische bohemien inrichting, gezellige atmosfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Menu beperkt en doorsnee. Eten kan wat peper gebruiken.

Reizigers die Dveri bekeken, bekeken ook

Sarajevo, Kanton Sarajevo

In Dveri geweest? Deel je ervaringen!