Beoordeeld op 26 december 2014

We hebben in september 2 nachten verbleven in dit hotel. Perfect ontvangst en je voelt je meteen thuis.

Vanuit het hotel loop je zo het oude centrum in met heel veel leuke restaurantjes en drinkgelegenheden.

De kamer is ruim en van alle gemakken voorzien en ook de badkamer is ruim. Alles was goed schoon!

Het enige nadeel kan zijn het straatgeluid in de nacht als de mensen weer naar huis gaan. Heb ik persoonlijk geen last van ondervonden maar kan me voorstellen dat sommige mensen zich hier aan kunnen storen.

Het ontbijt was voldoende maar niet zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 2 oktober 2014

We hebben deze zomer twee dagen verbleven in dit hotel in het oude centrum van Sarajevo. Vanuit het hotel loop je meteen de oude stad in. Een zeer gezellig gedeelte van Sarajevo met kleine winkeltjes en restaurantjes waar je voortreffelijk kan eten. Smalle straatjes. Ook lekker ijs, bijna overal te koop voor weinig geld. Een paar honderd meter verder loop je ineens vanuit de oude stad naar het gedeelte met statige herenhuizen en waan je je een beetje in Parijs. Hotel ligt vlakbij de brug waar de aanslag plaats vond op Frans Ferdinand, wat aanleiding gaf tot de eerste wereldoorlog. Rondom hotel zie je nog veel kogelgaten van de oorlog in de jaren 90. Heel aardige mensen, zowel in als om het hotel. Prima ontbijt. Mooie kamers. Kortom, een perfect hotel voor een paar daagjes in een erg leuke stad: Sarajevo.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 7 juli 2014 via mobiele applicatie

Net, schoon hotel in het centrum. In de buurt van eettentjes, dus 's avonds wel even het raam dicht ivm etensgeur.
Ontbijt was prima.

Wij hadden de laatste avond de pech dat er in de kamer naast ons werd gefeest, na meerdere keren bellen naar de receptie werd er helaas niets aan gedaan.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 9 juni 2014

Hotel old town is ideaal gelegen aan de rand van de bascarsija. Uitstekend gelegen om zowel oud sarajevo als nieuw sarajevo te verkennen. Verzorgde kamers, verzorgd ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 14 mei 2014

Kamer is misschien niet erg ruim maar wel modern ingericht en heel schoon. Privé parking bestaat uit gereserveerde plaatsen langs de openbare weg; wel met camera bewaking. Geen moment getwijfeld over veiligheid (maar laat ook niets in het zicht in de auto achter).
Ideaal gelegen, vanuit het hotel direct in de oude stad. Handig om jezelf tussendoor even op te frissen of je inkopen te kunnen stallen.
Uitstekend ontbijt en geweldige service van het personeel of het nu gaat om hulp met je bagage, reserveren van restaurants of tips voor bezoeken of de omgeving. Vriendelijkheid ten top!

Datum van verblijf: mei 2014