“Hectisch restaurant, heerlijk eten.”
Beoordeling van Apu Veronica Restaurant

Apu Veronica Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 87 Restaurants in Ollantaytambo
22 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant lijkt alle avonden afgeladen vol te zitten (wat uniek is voor dit soort plaatsen). De bediening is hier echter niet geheel op ingespeeld, waardoor het erg hectisch en paniekerig over komt. Dit heeft gelukkig geen weerslag op het eten, wat gewoon erg goed is.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de tripadvisor lijst dit restaurant gekozen. Terwijl het buiten onweerde en regende konden wij binnen genieten van lekker eten. Ruime keuze op de menu kaart. We kozen de fahitas en pollo saltado. Zeer ruime porties. Zeker een aanrader.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier zo lekker, dat we de dag erna weer terug zijn gegaan!
Heerlijke pisco sours en de kip en de beef op de hete steen kunnen we echt aanraden. Snelle en vriendelijke bediening en gezellig sfeer. Ook nog een lekkere salade erbij met tomaat en avocado. Ik zou nog wel een 3e keer willen!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Enerzijds eend uit de oven, anderzijds een vegetarische burrito. Beiden overheerlijk.
Aan de cocktails moeten ze nog een beetje oefenen. Enorm grote mojito, mar die vooral naar sprite en munt proefde.
Maar het eten mag er zijn.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in de middag al geluncht. Zeer tevreden met de ceviche. Vanavond de sagra mix gegeten. Trio van lam, alpaca en biefstuk. Echt een aanrader voor wie van een sizzling stukje goed vlees houd.

Reizigers die Apu Veronica Restaurant bekeken, bekeken ook

Ollantaytambo, Heilige Vallei

In Apu Veronica Restaurant geweest? Deel je ervaringen!