“Gastronomische vreetschuur. ”
Beoordeling van Astrid & Gaston

Astrid & Gaston
Geclassificeerd als nr. 75 van 3.243 Restaurants in Lima
Keukens: Peruviaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: San Isidro
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren het tasting menu bij Astrid y Gastón genomen. Het is mooi gebalanceerd menu wat nooit echt vervelend is. De gerechten zijn nog redelijk vernieuwend en er zitten genoeg speelse elementen in om het zeker niet saai te maken. Maar om te zeggen dat ik nu echt van mijn sokken ben geblazen gaat ook weer iets te ver.
De kwaliteit is continu goed maar voor een top50 restaurant niet geweldig. Ik had er wat meer van verwacht.

Het restaurant zelf is vooral erg groot. We telden snel ongeveer 80 tafels waarvan het grootste gedeelde meerdere malen verkocht werden. Dus het was een druk. Daarbij is er een grote open koken heel tof maar het geluid van schreeuwende koks gaat je op een gegeven moment wel een beetje tegenstaan.

Ga als je in Lima bent er zeker eten maar verwacht geen grote gastronomische wonderen het is er druk en rumoerig maar dat kan misschien ook bij zuid Amerika horen.

Datum van bezoek: maart 2018

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Heel verzorgt, heel goede bediening. Wij hadden als voorgerecht de tacos de chicharrón en de cuy pekinés. Allebei zeer lekker. En als hoofdgerecht sartén de lomito al jugo voor twee personen. Super vlees en heerlijke saus en aardappelen.

Datum van bezoek: februari 2018
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor het 15 gangen tasting menu + wijn arrangement. De verwachtingen waren echter te hoog vanuit onze optiek. De wijnen waren niet bijzonder en ook het eten kon niet aan de verwachtingen voldoen aan de status van het 33ste restaurant van de wereld. Service was goed. Al met al lekker gegeten, maar komen hier niet meer terug

Datum van bezoek: december 2017
9 december 2017 beoordeeld

Wij namen het tasting menu; 15 kleine gerechten vooraf geselecteerd door de chefs. Fantastisch! Unieke smaken, unieke prestentatie en uitstekende service.

Datum van bezoek: december 2017
3 augustus 2017 beoordeeld

Als 33ste op de wereldlijst viel ons het restaurant in zijn totaliteit tegen. Aanvankelijk toonden ze ons alleen de à la carte menu. na vragen voor een menu kwamen ze met een klein papieren blad met een heel uitgebreid menu waarvan ze duidelijk liever hadden dat je het niet nam. Bij ons aperitief niets van hapjes. Eten was lekker. Wij hebben in België meerdere sterrenrestaurants die beter zijn dan nummer 33 op de wereldlijst. Wij waren ontgoocheld.

Datum van bezoek: juli 2017

In Astrid & Gaston geweest? Deel je ervaringen!