Beoordeeld op 23 januari 2017

Tierra Viva Miraflores Larco is een fantastisch hotel in het centrum van de wijk Miraflores, precies tussen Larco Mar en Parque Kennedy. Een ideale plek om van hieruit bezoekjes en excursies naar andere delen van de stad te ondernemen. Miraflores biedt goede uitgaansgelegenheden, restaurants en winkelcentra.
Tierra Viva Miraflores Larco biedt ruime kamers met alle luxe faciliteiten. Heerlijk ontbijt en goede service.

• Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 14 april 2016

Dit leuke hotel ligt op loopafstand van het winkelcentrum Larcomar in de zakenwijk Miraflores. Het hotel heeft ruime, zeer schone kamers met goede bedden. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.
Het ontbijt is prima.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 december 2015

De kamer is schoon en netjes. Zeer goede bedden en een nette schone badkamer. Personeel is zeer behulpzaam en correct, er wordt ook Engels gesproken. Men probeert het je op alle manieren naar de zin te maken. Haal en brengservice wordt zeer correct en op tijd uitgevoerd tegen reële prijs in en een goede en fatsoenlijke auto. Alleen maar lof voor dit hotel in Miraflores en op loopafstand van het Kennedy park. Hotel ligt aan een rustige straat. Hotel serveert een goed ontbijt.

Kamertip: Geen extra tips te bedenken.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Carolina S, Director de Relaciones con Clientes van Tierra Viva Miraflores Larco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2015

Lieve 618jan,

Dankuwel voor uw uitstekende reactie!

Wij hopen u op elk Tierra Viva Hotel weer te zien zeer binnenkort.

Beste wensen,

Gastrelaties

Beoordeeld op 26 maart 2015 via mobiele applicatie

We kozen (rondreis van 2 maanden duur Chili en Peru) voor Tierra Viva in Arequipa, Puno, Cuzco en Lima. Overal nieuwe hotels op TOP locatie, fantastische brede bedden, uitgebreid ontbijt, vriendelijke, behulpzame en attentvolle staff.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Carolina S, Director de Relaciones con Clientes van Tierra Viva Miraflores Larco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2015

Beste Latall,

Veel dank voor ons kwalificeren als "Beste Keten in Peru" en voor het delen van uw ervaring in onze hotels met andere reizigers.

Wij hopen u te allen Tierra Viva Hotel weer te zien zeer binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Guest Relations

Beoordeeld op 20 maart 2015

Het hotel heeft een uitstekende ligging in een zijstraat van de Avenida Larco en dichtbij het Larcomar centrum waar tientallen shops, bars en restaurants zijn. De kamers zijn ruim en hebben alles wat nodig is, kluis, koffiezet, badjassen enz...Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Zeker zijn 3 sterren waard

Kamertip: wij hadden een kamer tegenover een nachtclub met veel lawaai 's nachts, wel alleen op vrijdag en zaterdag
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner

Beste mion369,

Dank u voor uw uitstekende reactie en voor de aanbevolen ons 100%!!

Op Tierra Viva hebben we hotels in Lima, Arequipa, Cusco, Machu Picchu en Puno en in alle van hen vindt u de dezelfde kwaliteit van uitstekende service die Tierra Viva kenmerkt vinden.

Wij hopen u opnieuw te hebben bij Tierra Viva zeer binnenkort!

Vriendelijke groeten,

Guest Relations