Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.591)
Beoordelingen filteren
2.591 resultaten
Waardering van reizigers
1.983
481
87
21
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.983
481
87
21
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.591 beoordelingen
Beoordeeld op 31 oktober 2016 via mobiele applicatie

Erg goed hotel met de bijbehorende service. Upgrade gekregen naar een kamer met balkon en het daarbij behorende uitzicht.
Ligging is in miraflores en alles is op loop afstand in miraflores.
Vlucht vertrok pas Savonds laat, waardoor de persoon achter de receptie me nog voor de gehele dag toegang gaf tot de ex. lounge wat erg fijn was.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Bedank Eric v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2015

Dit was mijn eerste bezoek aan een Hilton hotel, en man wat houd ik van dit soort hotels! Ik ging hier niet slapen, maar bezocht het hotel voor een heerlijk 'ontbijtje'. Wij kozen ervoor te bestellen á la carte, en tussendoor kwam er ook steeds een vriendelijke ober met een karretje vol heerlijkheden, zoals typische Peruaanse mini-bolletjes met kip, eigenlijk te veel om op te noemen. Ik bestelde de 'Inka Waffles', en ze waren overheerlijk! De luchtige wafels werden geserveerd met een lucuma (typisch Peruaanse vrucht, zal je veel vaker tegenkomen, echt heerlijk!) mousse en ahornsiroop. Verder had mijn familie nog al veel besteld, zoals exotische Peruaanse vruchten, lomo saltadó (typisch Peruaans gerecht, met rundvlees), en nog veel meer. Alles was van zeer goede kwaliteit, en het Hilton is dus een echte aanrader als je van verfijnd eten houd in een chique tent!
Over het hotel: mijn familie en ik kregen een tour (een bekende van ons werkt daar), en kregen veel leuke plekjes van het hotel te zien. Wat ik het leukst vond, was het zwembad op het dak! Nog een aanrader; dit hotel is p-e-r-f-e-c-t voor feestjes, van verjaardag feestjes tot huwelijk recepties.
Veel plezier in dit luxe hotel, in een van de leukste, lekkerste en mooiste steden van de wereld; LIMA.

Verbleef: juli 2015
Bedank Mariannevdk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2014

Geweldig hotel met prima ruime kamers van alle gemakken voorzien. Ik had een kamer met uitzicht op de achterkant, maar wie kijkt de hele dag naar buiten. Op het dak een mooi zwembad, waar ik geen gebruik van kon maken want het is nu winter. Ontbijt is uitstekend en de service ook.

Kamertip: Wordt lid van Hilton honneurs, krijg je gratis wifi
  • Verbleef: juli 2014, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Frank P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2013 via mobiele applicatie

Dit hotel was net geopend toen wij voor de start van de Dakar rally 3 dagen in dit hotel verbleven. Helaas waren er nog wel enkele opstart problemen. Zo moesten we van 15:00 tot 16:30 wachten totdat onze kamer klaar was. Wel kregen we meerdere drankjes aageboden ter compensatie. De kamer zelf was geheel nieuw en wij waren de eerste gasten die erin sliepen. Helaas waren de jacuzzis defect. Merkwaardig punt was dat dit het enige hotel was tijdens onze rondreis door Peru waar er geen WiFi internet beschikbaar was op de kamer, maar alleen in de lobby. Op de kamer was uiteraard wel bekabeld internet beschikbaar. Het ontbijt was erg goed. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en spreken in het algemeen redelijk goed Engels.

  • Verbleef: januari 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Stehouwer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonLimaMiraflores, General Manager van Hilton Lima Miraflores, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write about your past visit with us. We are disappointed that we did not meet your expectations and hope that you will accept our apologies. We understand that we did not have all of our facilities ready for your use, but we would love to invite you back to our hotel to give us a second chance.

We are glad that you had a great experience with our service. We strive to deliver the best service to all our guests keeping at heart our company promise to ensure that every guest feels cared for, valued and respected.

Once again, we appreciate your comments and we look forward to welcoming you back in the near future.

Sincerely,

Laura Castagnini
General Manager
Hilton Lima Miraflores

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adrian T, Manager van Hilton Lima Miraflores, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken