18 november 2016 beoordeeld

Onthaal correct en vriendelijk. Bij de receptie staan gratis koffie en thee ter beschikking. Ouderwets doch proper gebouw met hoeken en kanten, waardoor je het gevoel krijgt dat dit een klein hotel is - zeer leuk. Gezellige zitruimte met gratis pc's ter beschikking. Op eerste verdieping terrasje in open lucht. Op verschillende plaatsen vitrinekasten met (kopieën van authentiek) Peruaans aardewerk, wat een authentieke sfeer creëert. Onze kamer was op de bovenste verdieping en had meer weg van een suite: héél ruim, met balkon, zithoek in een ronde erker, open haard, koelkast... Wijds uitzicht. Heel netjes en proper. Goed ontbijtbuffet. Gelegen in het "veilige" en mooie Miraflores, op wandelafstand van het strand. Helaas nogal veel lawaai wegens gelegen aan drukke rotonde.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon helaas niet goed met dit hostel, aangezien we shuttle service voor het vliegveld hadden geregeld, welke niet op kwam dagen. In eerste instantie kregen we te horen dat hij later zou komen, maar uiteindelijk kwam hij niet meer wegens autopech. Jammer dat we hier zelf steeds voor moesten bellen en dat we na een zware reis om 12 uur snachts nog een taxi moesten regelen.

De kamers zijn zeer degelijk met een douche die nog wel even het noemen waard is; prima straal zonder maar een moment koud te worden (hecht ik veel waarde aan)! Het ombijt is prima voor een paar dagen.

Verder is de service aan de balie uitstekend. Hielpen ons met alles en konden goed Engels. Alles in Miraflores is op loopafstand en je zit op steenworpafstand van de kust.

Wil je een verblijf met de goede locatie tegen een lage prijs dan raad ik dit hostel zeker aan!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
8 januari 2016 beoordeeld

Schone ruime kamer. Goed verzorgd ontbijt. Prima locatie in Miraflores. Veilig om hier 's avonds rond te lopen. Zeer vriendelijke meneer die ons ophaalde en weg bracht naar het vliegveld. Sprak goed Engels.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
1 december 2015 beoordeeld

Aardige mensen, goede kamer. Leuk gevarieerd gebouw met patio. Uitstekend ontbijt. Miraflores is een uitstekend startpunt. Hotel ligt dicht bij de kust in veilige buurt. Op loopafstand restaurants. Ga zeker ook naar het park aan de kust. Levendig.

Kamertip: voorkant kan rumoerig zijn, kamers aan achterkant zijn rustiger.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
28 december 2014 beoordeeld

We kwamen hier aan na reeds een week rondreizen in peru. De kamer die klaar had moeten zijn leek bezet te zijn... Geen probleem, behalve dat we bijna 4 verdiepen omhoog zijn geklommen! Erna geïnstalleerd in mooie luxe kamer. Wel maar 1 dubbel bed aanwezig voor 3 personen, maar dat gingen ze nog regelen. Na 10 tal minuten telefoon: dat we terug moesten verhuizen! Dit werd ons wel den beetje veel maar ook deze kamer was zeker in orde! Receptionist zeer vriendelijk en goed met uitleg waar we konden gaan eten. Eigenaar heeft ons de dag erna zeer vroeg naar de luchthaven gebracht voor een zeer zachte prijs. Verbleven sept 2013

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden