“Gedateerd”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hostal Torreblanca
Beoordeeld als nr. 48 van 236 hotels in Lima
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, keurig opgehaald van het vliegveld. Vriendelijke mensen.

Kamers (meubilair) zijn zeer gehorig en gedateerd.

10-15 minuten lopen naar centrum miraflores.

Prijs-kwaliteit verhouding matig tot slecht.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

18 november 2016 beoordeeld

Onthaal correct en vriendelijk. Bij de receptie staan gratis koffie en thee ter beschikking. Ouderwets doch proper gebouw met hoeken en kanten, waardoor je het gevoel krijgt dat dit een klein hotel is - zeer leuk. Gezellige zitruimte met gratis pc's ter beschikking. Op eerste verdieping terrasje in open lucht. Op verschillende plaatsen vitrinekasten met (kopieën van authentiek) Peruaans aardewerk, wat een authentieke sfeer creëert. Onze kamer was op de bovenste verdieping en had meer weg van een suite: héél ruim, met balkon, zithoek in een ronde erker, open haard, koelkast... Wijds uitzicht. Heel netjes en proper. Goed ontbijtbuffet. Gelegen in het "veilige" en mooie Miraflores, op wandelafstand van het strand. Helaas nogal veel lawaai wegens gelegen aan drukke rotonde.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon helaas niet goed met dit hostel, aangezien we shuttle service voor het vliegveld hadden geregeld, welke niet op kwam dagen. In eerste instantie kregen we te horen dat hij later zou komen, maar uiteindelijk kwam hij niet meer wegens autopech. Jammer dat we hier zelf steeds voor moesten bellen en dat we na een zware reis om 12 uur snachts nog een taxi moesten regelen.

De kamers zijn zeer degelijk met een douche die nog wel even het noemen waard is; prima straal zonder maar een moment koud te worden (hecht ik veel waarde aan)! Het ombijt is prima voor een paar dagen.

Verder is de service aan de balie uitstekend. Hielpen ons met alles en konden goed Engels. Alles in Miraflores is op loopafstand en je zit op steenworpafstand van de kust.

Wil je een verblijf met de goede locatie tegen een lage prijs dan raad ik dit hostel zeker aan!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
8 januari 2016 beoordeeld

Schone ruime kamer. Goed verzorgd ontbijt. Prima locatie in Miraflores. Veilig om hier 's avonds rond te lopen. Zeer vriendelijke meneer die ons ophaalde en weg bracht naar het vliegveld. Sprak goed Engels.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
1 december 2015 beoordeeld

Aardige mensen, goede kamer. Leuk gevarieerd gebouw met patio. Uitstekend ontbijt. Miraflores is een uitstekend startpunt. Hotel ligt dicht bij de kust in veilige buurt. Op loopafstand restaurants. Ga zeker ook naar het park aan de kust. Levendig.

Kamertip: voorkant kan rumoerig zijn, kamers aan achterkant zijn rustiger.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
28 december 2014 beoordeeld

We kwamen hier aan na reeds een week rondreizen in peru. De kamer die klaar had moeten zijn leek bezet te zijn... Geen probleem, behalve dat we bijna 4 verdiepen omhoog zijn geklommen! Erna geïnstalleerd in mooie luxe kamer. Wel maar 1 dubbel bed aanwezig voor 3 personen, maar dat gingen ze nog regelen. Na 10 tal minuten telefoon: dat we terug moesten verhuizen! Dit werd ons wel den beetje veel maar ook deze kamer was zeker in orde! Receptionist zeer vriendelijk en goed met uitleg waar we konden gaan eten. Eigenaar heeft ons de dag erna zeer vroeg naar de luchthaven gebracht voor een zeer zachte prijs. Verbleven sept 2013

Verbleef: September, 2014, reisde met vrienden
10 september 2014 beoordeeld

Na een lange vlucht toch gekozen voor een de pick up service van Hostal Torreblance, wat een goede keuze. De vaste chauffeur van het hostel is een zeer vriendelijke, persoonlijke en open man, gaf eerlijk aan dat hij een iets andere route nam om ons wat van de stad te kunnen laten zien en gedurende de reis richting het Hotel al vele mooie plekjes gezien.

Het Hostal is een mooi pand aan een rotonde in een druk gedeelte van Miraflores, erg centraal gelegen, vlak bij het strand en alles in de omgeving op loopafstand. Onze kamer bevond zich aan de weg kant, peruaans dubbelglas (beide glazen kunnen open en dicht, beide dicht is geluid dempend) Wij hebben bewust gekozen voor een locatie in het centrum van Miraflores, rondom dergelijke locaties is vaak geluid, ook bij Hostal Torreblanca. Tot een uur of 20:00 is er aardig wat verkeer rondom het hostel, na 20:00 wordt dit aanzienlijk minder en in de nacht zakt dit tot een minimum. Wij hebben via Xpeida een aanbieding geboekt, een suite voor een zeer goede prijs. Een hele mooie kamer, aparte zithoek en grote badkamer met lig/bubbelbad. Niks aan de wensen overgelaten en de inrichting van de kamer lag ver boven onze verwachting. Een hele nette setting, goed bed en mooie meubels, echt super! In de prijs van de kamer was een ontbijt inbegrepen, een absolute meerwaarde! Verse broodjes, warme en koude gerechten, verse sapjes en heerlijk peruaans vers fruit.

Net als het volk op straat, in de stad en op vele andere plaatsen in Peru is ook het personeel in Hostal Torreblanca erg vriendelijken behulpzaam. Opzoek naar een taxi, wij helpen even geen probleem, bustickets? er werd direct een kaartje gepakt en een route getekend. Zeker in een vreemd land, een taal die ik niet volledig beheers maken dit soort zaken de kennismaking met het land een stuk aangenamer.

Mochten wij weer in de omgeving zijn komen wij zeker nog een keer terug naar Hostal Torreblanca!

Kamertip: vraag het personeel/de receptie om een kamer die bij je wensen past. In Miraflores wordt momenteel v ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lima bekeken
Tierra Viva Miraflores Larco
Hotel Vila Santa
nr. 11 van 236 in Lima
889 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hostal Torreblanca geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hostal Torreblanca

Adres: Av. Jose Pardo 1453, Miraflores | Miraflores, Lima, Peru
Locatie: Peru > Lima > Lima > Miraflores
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 15 voordelig hotel in Lima
Nr. 35 romantisch hotel in Lima
Prijsklasse: € 35 - € 62 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hostal Torreblanca 3*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hostal Torreblanca met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hostal Torreblanca Lima
Hostal Torreblanca Hotel Lima

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?