“Prima Hotel. ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Beoordeeld als nr. 14 van 236 hotels in Lima
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goed ontbijt en vriendelijke bediening.
Na een allergische noten aanval door een bonbon van het hotel door de zuster van het hotel netjes verzorgt.
In de Spa een massage genomen van $80 voor een uur, deze viel erg tegen en raad ik iedereen af, voor wat geaai zou ik nog geen $20 over hebben.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
LeslieBurgosLlanos, Head of Marketing van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear Oliver,
Dank u voor ons te kiezen en voor het delen van uw recente ervaringen met ons.
Namens alle die hier werken betreuren de incidenten die hebben tijdens uw verblijf. Geloof ons we zullen opmerkingen naar degenen die verantwoordelijk zijn voor de betreffende gebieden, en hopelijk geef ons een kans in de nabije toekomst een betere ervaring naar ons hotel te bieden.
Groeten,
Hoofd Marketing

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Bij het ontbijt komen ze vaak langs of je nog koffie wilt of om te vragen of alles naar wens is! Bij het zwembad kregen we water en nootjes zonder te vragen. Kamers zijn ruim met een lekker bed. Erg goed hotel! Blij dat de echte dolfijnen er niet meer zijn want dat vond ik hartverscheurend, dolfijnen horen niet in een hotel lobby maar in de zee!

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2017

Ciska Beste,
Bedankt voor het delen, via dit medium, recente ervaring in het hotel.
Wij waarderen de tijd die u gaf ons het doen, en bovenal, aandacht voor de diensten die wij aanbieden in ons hotel, met wie delen we deze erkenning.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen!
Jackeline Arciniega

8 januari 2017 beoordeeld

In de loop der jaren meerdere malen gast geweest in dit hotel; de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel is onveranderd, nog altijd een hoge standaard.
Schoonmaak is verbeterd, ontbijt verder uitgebreid.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Guest,
That is a great way to describe your recent stay in our hotel! Thank you! Our staff really strive to serve each and every guest aiming to make their stay an unforgettable one. We appreciate your positive comments.

Best Regards,
Jackeline Arciniega

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier een aantal jaren geleden geweest en zie dat het hotel nu wat verbeterd is. Moderner. Het personeel is echt heel vriendelijk en beleefd, doen hun best om gastvrij te zijn! Kamers (ik had 1116) ruim, schoon en goed. Minibar en föhn aanwezig. Douche (en bad) heeft prettige douchekop. Airco kreeg ik niet warm, was ijskoud town ik binnenkwam maar als je hem uitzet is de kamer goed op temperatuur. Het ontbijt is heel goed, uitgebreid. Zelfs een gezonde smoothie (groente en fruit) staat op het buffet. Prima hotel om te verblijven!

Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
kathias823, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Geschatte YG,
Hartelijk dank voor het delen, via dit medium, recente ervaring in het hotel.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen!
Delfines Hotel & Casino

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel, ondanks dat het wel een kleine renovatie kan gebruiken !!
Het aardige en gastvrije personeel compenseert veel!! Ontbijtbuffet is GOED!! Sowieso is de keuken goed... Gevarieerde menu kaart; heerlijk gegeten!!
Ruime kamers, goede bedden ! WiFi was perfect!! Badkamer beetje achterhaald...... Alles was wel schoon!!

Verbleef: September, 2016

Geschatte Panerai,

Hartelijk dank voor de tijd neemt hun opmerkingen, die zal herzien met de bijbehorende gebieden met ons te delen.

We hopen rekenen op uw bezoek binnenkort.
Delfines Hotel & Casino

5 juni 2015 beoordeeld

Prima hotel, alles netjes verzorgd. Ontbijt is ook goed. Meerdere kamertypes gehad, de suite was uitstekend! Personeel aan de receptie was vriendelijk. (verder weinig met personeel in contact geweest). Enige minpuntje is dat het 45 minuten duurde voor ik mijn koffer op de kamer had, terwijl ik naar een volgende afspraak moest.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2017

Estimado Cliente,
Gracias por compartir con nosotros su reciente experiencia, y sobretodo por elegirnos! Nos da mucho gusto saber que llenamos sus expectativas, y que destaque la calidez de nuestro equipo. Esperamos que vuelvan a elegirnos para compartir muchas otras experiencias especiales! Hasta pronto.

15 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren volgens het bordje maar alles is wat versleten. Het is een erg onpersoonlijk hotel en heeft geen emotie.
De lobby en restaurant zijn toch wel een verschrikking en je voelt je niet thuis komen in dit hotel.

De hotelkamers zijn ruim maar echt niet bijzonder. Bedden slapen wel lekker.

Het ontbijtbuffet is erg mager en kan echt veel beter.

Prima en goed hotel als je lage verwachtingen hebt maar zeker geen 5 sterren.

Verbleef: Mei, 2015, reisde alleen
HOTEL MANAGER D, Community Manager van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2015

Estimado Huésped,

Agradecemos por compartir con nosotros sus comentarios para mejorar nuestro servicio. No obstante, lamentamos no haber satisfecho sus expectativas. Deseamos brindarle nuestras más sinceras disculpas por los incidentes que menciona. Una vez más le agradecemos la confianza por comunicar el incidente y por favor no dude en escribirnos ante cualquier consulta, un fuerte abrazo, éxitos.

DELFINES HOTEL & CASINO

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lima bekeken
Country Club Lima Hotel
Atton San Isidro
nr. 13 van 236 in Lima
2.861 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Delfines Hotel & Convention Center geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Delfines Hotel & Convention Center

Adres: Calle Los Eucaliptos 555 | San Isidro, Lima 27, Peru (Voorheen Delfines Hotel & Casino)
Locatie: Peru > Lima > Lima
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 casinohotel in Lima
Nr. 7 spahotel in Lima
Nr. 13 luxe hotel in Lima
Nr. 38 romantisch hotel in Lima
Prijsklasse: €107 - €176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Delfines Hotel & Convention Center 4*
Aantal kamers: 206
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Delfines Hotel & Convention Center met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Delfines Hotel Lima
Delfines Hotel And Casino
Los Delfines Lima

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?