• Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 286 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Hotel Casa Cielo(Lima)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 74 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
Priceline
  • Zwembad
Lima Backpackers(Lima)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Red Llama Eco Hostel(Lima)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
JW Marriott
  • Aan het strand
  • Restaurant
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Bij het ontbijt komen ze vaak langs of je nog koffie wilt of om te vragen of alles naar wens is! Bij het zwembad kregen we water en nootjes zonder te vragen. Kamers zijn ruim met een lekker bed. Erg goed hotel! Blij dat de echte dolfijnen er niet meer zijn want dat vond ik hartverscheurend, dolfijnen horen niet in een hotel lobby maar in de zee!

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2017

Ciska Beste,
Bedankt voor het delen, via dit medium, recente ervaring in het hotel.
Wij waarderen de tijd die u gaf ons het doen, en bovenal, aandacht voor de diensten die wij aanbieden in ons hotel, met wie delen we deze erkenning.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen!
Jackeline Arciniega
Delfines Hotel & Convention Center

8 januari 2017 beoordeeld

In de loop der jaren meerdere malen gast geweest in dit hotel; de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel is onveranderd, nog altijd een hoge standaard.
Schoonmaak is verbeterd, ontbijt verder uitgebreid.

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Guest,
That is a great way to describe your recent stay in our hotel! Thank you! Our staff really strive to serve each and every guest aiming to make their stay an unforgettable one. We appreciate your positive comments.

Best Regards,
Jackeline Arciniega
Delfines Hotel & Convention Center

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier een aantal jaren geleden geweest en zie dat het hotel nu wat verbeterd is. Moderner. Het personeel is echt heel vriendelijk en beleefd, doen hun best om gastvrij te zijn! Kamers (ik had 1116) ruim, schoon en goed. Minibar en föhn aanwezig. Douche (en bad) heeft prettige douchekop. Airco kreeg ik niet warm, was ijskoud town ik binnenkwam maar als je hem uitzet is de kamer goed op temperatuur. Het ontbijt is heel goed, uitgebreid. Zelfs een gezonde smoothie (groente en fruit) staat op het buffet. Prima hotel om te verblijven!

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
kathias823, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Geschatte YG,
Hartelijk dank voor het delen, via dit medium, recente ervaring in het hotel.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen!
Leslie Burgos
Delfines Hotel & Casino

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel, ondanks dat het wel een kleine renovatie kan gebruiken !!
Het aardige en gastvrije personeel compenseert veel!! Ontbijtbuffet is GOED!! Sowieso is de keuken goed... Gevarieerde menu kaart; heerlijk gegeten!!
Ruime kamers, goede bedden ! WiFi was perfect!! Badkamer beetje achterhaald...... Alles was wel schoon!!

Verbleef: september 2016

Geschatte Panerai,

Hartelijk dank voor de tijd neemt hun opmerkingen, die zal herzien met de bijbehorende gebieden met ons te delen.

We hopen rekenen op uw bezoek binnenkort.
Leslie Burgos
Delfines Hotel & Casino

5 juni 2015 beoordeeld

Prima hotel, alles netjes verzorgd. Ontbijt is ook goed. Meerdere kamertypes gehad, de suite was uitstekend! Personeel aan de receptie was vriendelijk. (verder weinig met personeel in contact geweest). Enige minpuntje is dat het 45 minuten duurde voor ik mijn koffer op de kamer had, terwijl ik naar een volgende afspraak moest.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
JackelineArciniega, Gerente van Delfines Hotel & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2017

Estimado Cliente,
Gracias por compartir con nosotros su reciente experiencia, y sobretodo por elegirnos! Nos da mucho gusto saber que llenamos sus expectativas, y que destaque la calidez de nuestro equipo. Esperamos que vuelvan a elegirnos para compartir muchas otras experiencias especiales! Hasta pronto.