Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.705)
Beoordelingen filteren
3.705 resultaten
Waardering van reizigers
2.904
635
115
31
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.904
635
115
31
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.705 beoordelingen
15 november 2015 beoordeeld

Een super de luxe en prachtig hotel, prachtige luxe kamers met ingebouwde flatscreen TV.m
Prima eten en ontbijtbuffet is uit de kunst!
S avonds in de bar : live muziek, die niet als 'storend' ervaren werd ( meestal is live muziek net te harde muziek!)
Mooi uitzicht over zee en parasailers vliegen voorbij je raam!

Verbleef: november 2015
Bedank Anita T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jaime E, General Manager van JW Marriott Hotel Lima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2015
Google-vertaling

Dear Anita:

Thank you so much for your beatiful comments about our rooms with extraordinary ocean view, our food & Beverages options with live music on week days at Sushi Cevice Lounge. Thank you for your preference and recognition. We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Heinz Prelle,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 november 2014 beoordeeld

Goed hotel met fijne ruime kamers en prachtig uitzicht over zee. Gelegen in Miraflores direct aan zee en tegenover het upscale Larcomar winkelcentrum met een ruime keuze aan winkels, bars en restaurants. Kamer met comfortabel bed en zeer verzorgde badkamer. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en prima verzorgd.

Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
1  Bedank RNLAF
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
15 september 2011 beoordeeld

Ik verblijf hier op zakenreis ongeveer twee keer per maand en ben altijd onder de indruk door de inrichting en het personeel.
Recent gerenoveerde kamers met flatscreen-televisies, uiterst moderne health club, en een uitstekend restaurant.
Het personeel hier zal er alles aan doen om elk verzoek in te willigen.
De uitstekende ligging op de klif met uitzicht op de oceaan maken dit hotel moeilijk te verslaan!

Bedank David W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
GuestRelationsLima, Guest Relations Manager van JW Marriott Hotel Lima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

We read your review and we will like to thank you for your comments, are very glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel and that you liked our facilities. Thank you so much for staying with us and we hope to see you again in the near future.

Regards,

Karina Revilla
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 september 2018 beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JWMarriottLima, Concierge & Bell Stand Supervisor van JW Marriott Hotel Lima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JWMarriottLima, Concierge & Bell Stand Supervisor van JW Marriott Hotel Lima, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken