“Heerlijk Italiaans”
Beoordeling van JOSELO by Rigoletto

JOSELO by Rigoletto
Geclassificeerd als nr. 41 van 4.099 Restaurants in Lima
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was heel sfeervol en het personeel was echt gastvrij. Het eten was van hoge kwaliteit en smaakt echt goed. Daarnaast is er een goede wijnkaart met wijnen uit verschillende landen.

Datum van bezoek: februari 2018

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten en vriendelijke service.
Goed wijn advies.

De tafel naast ons vond een voorgerecht niet lekker, dit werd met veel excuses keurig opgelost.

Datum van bezoek: oktober 2017
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 2 weken peruviaans, toch eens Italiaans gaan eten... en we hebben het ons niet beklaagd. Super lekkere maaltijd, lekker wijntje, echte espresso en limoncello. Dat hadden we toch even gemist!

Datum van bezoek: augustus 2016
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Gewoon top. Kan wel een lang verhaal van maken maar dit moet je ervaren als je liefhebber bent van Italiaanse stijl en lokale invloeden.

Datum van bezoek: mei 2016
11 juni 2014 beoordeeld

Correcte ontvangst met lekkere amuse-goeul. Goede suggesties gekregen. Ober sprak goed Engels en was zeer vriendelijk. Het eten was uitmuntend, ook de dessert (tiramisu) was heerlijk.

Datum van bezoek: juni 2014

Reizigers die JOSELO by Rigoletto bekeken, bekeken ook

In JOSELO by Rigoletto geweest? Deel je ervaringen!