“Heerlijk eten, goede staf”
Beoordeling van Organika

Organika
Geclassificeerd als nr. 9 van 871 Restaurants in Cuzco
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek. Staff die je met een lach tegemoet kijkt, goede salades en heerlijke limonadenken. Met alle ingrediënten van eigen land in Urubamba in de sacred valley! Zeker de mowitte waard.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke groenten lasagna gegeten. Het restaurant gebruikt verse producten welke zij zelf kweken in de sacred valley. Het eten word erg mooi opgemaakt. Bediening was erg attend. Chocolade toetje uit de oven is ook een echte aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een avondje goed en goedkoop eten dan moet je hier naartoe. We hadden twee x een lasagne (heerlijk) en twee gezonde sapjes voor een zeer mooie prijs. Heteren werd op een leuke en unieke manier gepresenteerd. We waren net op tijd, na ons kwam er een hele wachtrij.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch. Fijn ontvangst en fijne sfeer. Ravioli en salade waren verrukkelijk. Ook nog toetje aangeboden en de carrot cake en chocolade cake waren geweldig. Al met al geweldige ervaring! Zou er zeker gaan eten!

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pannenkoeken gegeten met een paar heerlijke drankjes erbij. De trappen er naar toe maken het extra waard! Vriendelijk personeel en een eerlijke prijs

In Organika geweest? Deel je ervaringen!