“Het beste van Peru”
Beoordeling van Cicciolina

Cicciolina
Geclassificeerd als nr. 67 van 852 Restaurants in Cuzco
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld

Niet alleen het eten is heerlijk, maar ook de bediening is goed. Met een open keuken kan je zien hoe je eten bereid wordt en dat is een show om naar te kijken. Een heerlijke avond hebben wij gehad. Aanrader: Proeverij van tapas (groot) met een heerlijke, koude Cusqueña en limonade.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer gezellig restaurant(je) waar je tapas maar ook gewone keuken kan verkrijgen. De service is goed en het eten was heel lekker. Ik had de risotto met zeevruchten, hetgeen héél lekker was, een echte aanrader! Zorg wel dat je niet gaat als je honger hebt, want het kan zijn dat het vol zit en je moet wachten (ga dus een half uurtje eerder).

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trek in Italiaans, na de goede recensies hier binnen gegaan. Volle tent(voor een tafel kan reserveren verstandig zijn), maar wel plek aan de bar. Verwacht niet de simpele pastas zoals bij de gemiddelde Italiaan, hier gerechten uit Italiaanse keuken/ met een Italiaanse draai van hoge kwaliteit. Grote porties. Tapas vooraf erg geslaagd. Als kwaliteits restaurant niet super goedkoop, maar kwalitatief ver boven de rest. Aanrader.

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in Cicciolina op 24 november. Je kunt er borrelen aan de bar met heerlijke tapas en/of echt dineren in het restaurant. Allebei prima, gezellig. Onze serveerster OMAIRA was super. Goed advies over de gerechten en heel attent. Het is niet goedkoop maar prijs/ kwaliteit is prima.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanbeveling van onze reisagent hier gegeten. Wat een topper. Restaurant heeft een bar gedeelte en een meer zit gedeelte. Wij hebben in het bar gedeelte gegeten. De tapas zij voortreffelijk. Geen hoofdgerecht genomen, maar wel een toetje. Alles smaakt hier zalig. Vlotte bediening en het eten komt ook snel aan tafel. Gezellige atmosfeer. Zeker een bezoek waard. Indien klaar met eten wordt je wel verteld om binnen 10 minuten weg te gaan omdat je tafeltje weer nodig is voor de volgende gasten. Natafelen is er dus niet bij.

Reizigers die Cicciolina bekeken, bekeken ook

In Cicciolina geweest? Deel je ervaringen!