“Uimuntende pizza’s”

El Tabuco
Geclassificeerd als nr. 96 van 1.049 Restaurants in Cuzco
Keukens: Pizzeria
14 september 2019 beoordeeld

Betreft een klein restaurant. Mooie open steenoven. Vriendelijk personeel.
Eigenaar had niet veel kennis van wijn. Witte wijn wa o.a niet koud.
In Peru is het overigens normaal dat je je niet opgegeten deel van het eten meeneemt.

Datum van bezoek: september 2019

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening. Heel lekker eten en lekkere cocktails en bier. Wij hebben heerlijke pizza’s en pinacolada gegeten en gedronken. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeker een aanrader. Je krijgt lekkere broodjes met dip vooraf en de pizza’s zijn goed. Wij deelde een grote pizza, dan kun je bovendien beide helften apart beleggen! Cocktails 2 voor 1!

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent en de pizza's zien er goed en lekker uit! Wij hadden de lasagne en die was helaas wat koud en eerlijk gezegd niet heel bijzonder, maar de pizza's en de leuke tent maken dit zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2018
5 december 2016 beoordeeld

Zeer smal restaurant waar je vooraan in de hitte van de oven zit of via de keuken ook achterin nog een tweetal tafeltjes kunt vinden. De Pizza en salades waren prima. Dit is geen luxe tent maar wel gezellig en leuk om mee te maken.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die El Tabuco bekeken, bekeken ook

In El Tabuco geweest? Deel je ervaringen!