Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer centraal, alle bezienswaardigheden op loop afstand. Kamer en badkamer zijn wat donker, heerlijk bed. Zeer uitgebreid ontbijt, vers, fijne bediening. Overal WiFi. In en uitchecken kan efficiënter en sneller. Al met al een mooie lokatie om te overnachten.

Datum van verblijf: juli 2018
jasanchezp, Gerente van Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel, Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

DearCarel J,

It is wonderful to hear your fantastic review! We love knowing that our excellent staff and beautifully renovated hotel made for such a memorable stay for you and your wife. We look forward to seeing both of you and your son very soon.

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Top restaurant in een prachtig kader.
Bediening was perfect.
Zeer aangename sfeer.
We werden bediend door Elio en Juan.
Een degustatie menu met perfecte grootte van de porties.
We hebben er een zeer aangename avond gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
jasanchezp, Gerente van Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel, Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Guy D,

We are thrilled to hear that our welcoming staff and ideal location near so many local attractions made your Cusco adventure one to remember. Thank you for taking the time to share your glowing review. We would be eager to welcome you back again the next time you visit Cusco.

Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een groot en luxe hotel in het centrum. Kwalitief in alle op zichten prima. Het ontbijt is zeer uit gebreid. Het is wat donker hotel alles is bruin. Onze kamer op de vierde verdieping is ruim. Twee grote bedden. Als je naarbuiten wil kijken moet je naar het mini balcon! Op de kamer geen gemakkelijke stoelen, dus maar naar de ruime bar, jammer dat de muziek wat hard staat. De badkamer heeft een mini bad, waarin je douchen moet. Dat is dus behelpen. de diner menu kaart heel uitgebreid! Wel erg prijzig

Datum van verblijf: oktober 2017
jasanchezp, Gerente van Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel, Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2017

Dear SimonV2,

Thank you for staying at the Palacio del Inka, a Luxury Collection Hotel

We are delighted that you now have fond memories of staying in such a beautiful hotel in a prime location, situated in the heart of Cusco. We very much appreciate your kind words, and look forward to welcoming you back on your next visit to Cusco

Best regards
Palacio del Inka, a Luxury Collection Hotel

Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Vandaag gegeten in het restaurant. Verfijnde smaak heerlijke wijnen zeer vriendelijk personeel. Kortom uitstekend !
Het hotel is prachtig ingericht gebouwd op oude inca muren en helemaal niet zo duur.
Het behoord tot de top van hotels in Cusco.

Datum van verblijf: juli 2017
jasanchezp, Gerente van Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel, Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Dear jansseja,

Thank you very much for taking the time to write such a positive review about your recent experience in our Inti Raymi restaurant.

We greatly appreciate your feedback about our restaurant and we are looking forward to welcoming you back for another memorable experiencie in the near future.

Beoordeeld op 4 mei 2017

Een groot hotel, maar het voelt intiem omdat er veel verschillende ruimtes zijn. Eigenlijk valt er op de hele ervaring van je verblijf hier niets aan te merken, maar ik vond onze kamer wat oubollig aandoen, hij was te donker de badkamer was echt te klein!! Veel mooie details enzo maar stiekem misschien toch iets te duur voor de ruimte. Ik heb daarna andere kamers gezien en die vond ik al veel beter ingedeeld. Je hebt het in zo'n oud paleis natuurlijk ook maar te doen met de beschikbare ruimte dus het is ze vergeven, want verder was het een top verblijf. Mis de Pisco Sour workshop niet, de Cheese and Wine en probeer zeker de Spa uit: heerlijk. Top hotel!

Kamertip: Vraag om een ruime kamer met ruime badkamer.
Datum van verblijf: november 2016
jasanchezp, Gerente van Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel, Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear Mr. Guido V,

We appreciate you took the time to share your experience in Palacio del Inka. It is true that our hotel is considered Peruvian Heritage given its historically important location and background; that does not allow us to modify it in its entirety. We hope to serve you once again in the near future.

Kind regards,

Juan Antonio Sanchez