Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.740)
Beoordelingen filteren
1.740 resultaten
Waardering van reizigers
809
681
185
48
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
809
681
185
48
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.740 beoordelingen
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Wanneer je aankomt bij het hotel, dan zou je niet verwachten dat er achter die oude poort en oude muren zo'n prachtig hotel ligt. Prachtige bar, restaurantruimte op een overdekte binnenkoer.
Kamers zijn naar mijn mening sober ingericht maar wel met alle comfort. Veruit het grootste bed waar ik in geslapen heb (en daardoor was er ruimte te kort in de kamer)

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor C, General Manager van Novotel Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beste gast,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Met vriendelijke groet,
Victor Collantes
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2017

Prachtig hotel in het centrum. In een oud gebouw rond een overdekte binnenplaats. Goede kamers van alle gemakken voorzien. Goede wifi. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel regelde voor ons een taxi naar Ollantaytambo en weer terug . Zodat we per rit niet meer dan 100 soles kwijt waren voor een rit van 1 uur en drie kwartier. Ook de taxi naar het vliegveld werd geregeld. En in de hal een computer met printer. En voor de geboden service niet duur.
Aan te bevelen voor een bezoek aan cuzco.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank GertJanVonk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor C, General Manager van Novotel Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to Novotel Cusco very soon! Take care!
Victor Collantes
General Manager
NOVOTEL CUSCO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2015

Prachtig hotel op toplocatie, 5 minuten lopen van Plaza de Armas. Staf is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Het hotel is gevestigd in een oud Spaans koloniaal pand uit 1500 en prachtig gerenoveerd met behoud van een aantal oorspronkelijke details als de muurschilderingen. Kamers zijn ruim en schoon. Toen ik terug kwam in het hotel na mijn 2-daagse bezoek aan Machu Picchu kreeg ik een gratis update naar een van de colonial suites. Een volgende keer in Cusco neem ik zeker dit hotel weer.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank henny726
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor C, General Manager van Novotel Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor C, General Manager van Novotel Cusco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken