“Lekker gegeten”

Keukens: Peruviaans, Fusion
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld

Een mooie locatie. De inrichting van het restaurant is erg mooi. De muren zijn nagemaakte inca muren (erg mooi) afgewerkt met mooie schilderijen en kunstwerken. Het is aan te raden om te reserveren bij de ronde tafels beneden in het restaurant. De bediening is erg vriendelijk. Ze serveren de drankjes in een leuke houder. Tip: als je wilt borrelen eerst de drankjes bestellen en dan pas het eten. Drankjes en eten komen tegelijkertijd op tafel. De wijnkaart is ook erg goed.

KatherineAnaya, Director de Relaciones con Clientes van Marcelo Batata Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear Jelle R
We are pleased to know that our service was of your satisfaction in such special ocassion, and that our dishes has been an excellent dining experience. Our kitchen focus on rediscovering age-old recipes that allow us to take yesterday’s flavors to today’s table.
Our decoration has photographic pieces of the grandson of the renowned photographer Martin Chambi.
Our wine list has a variety with the best selection of peru as well as international, we are glad you enjoyed your camenere choice.
We look forward to your next visit.
Regards

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De perfecte avond in Cusco. Heerlijk eten (en wijnen!), vriendelijk personeel, prachtig uitzicht over Cusco. Wat duurder dan gemiddeld, maar is het zeker waard!

KatherineAnaya, Director de Relaciones con Clientes van Marcelo Batata Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dear Maggy
We are pleased to know that our service was of your satisfaction, and that our dishes has been an excellent dining experience. Our kitchen focus on rediscovering age-old recipes that allow us to take yesterday’s flavors to today’s table. Our view from the terrace allows you to see the other side of the plaza as well as the backside of our cathedral, we are glad you liked it.
We look forward to your next visit.
Regards

13 april 2016 beoordeeld

Een fijn restaurant waar je lekkere alpaca kunt eten. Ze hebben ook een goede wijnkaart en de bediening is top.
Ook fijn dat je in de open keuken kunt kijken.

Erick P, Owner van Marcelo Batata Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2016

Dear Miep2,

Thank you very much for your review. We will congratulate our team for their fantastic service as well as our kitchen for their delectable preparation of Alpaca tenderloin. Feel free to visit us anytime!

Thanks again,
Marcelo Batata Staff

6 april 2016 beoordeeld

Restaurant Marcelo Batata is een van de vele restaurants rond het Plaza de Armas in Cusco. Je kunt hier voor een aantrekkelije prijs genieten van de specifieke gerechten uit de Peruaanse keuken

17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bereid bent wat meer te betalen dan is dit restaurant een aanrader. De prijzen zijn vergelijkbaar met Europese middenklasse restaurants. Voor Peruaanse begrippen is het prijzig. Het restaurant is erg schoon, gerechten worden mooi gedecoreerd opgediend. Wij aten heerlijke quinoa soep en een dessert. Wij zagen echter de meest fantastische creaties langskomen, besteld door andere gasten. Onze trek was wat minder groot.

Reizigers die Marcelo Batata Restaurant bekeken, bekeken ook

In Marcelo Batata Restaurant geweest? Deel je ervaringen!