TripAdvisor
Cuzco
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gezellige pub, goede lunch”
Beoordeling van Paddy's Irish Pub

Paddy's Irish Pub
Geclassificeerd als nr. 157 van 1.049 Restaurants in Cuzco
Keukens: Iers
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt
14 september 2019 beoordeeld

Hoogst gelegen irish pub van de wereld.
Standaard sport op de tv’s in de zaak. Goed wifi. De lunch was veel en goed. Normale prijzen

Datum van bezoek: september 2019
yugarte, Public Relations Manager van Paddy's Irish Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear ArjanD133,

Thank you for choosing our restaurant and for sharing your experience!
We are delighted to hear that you loved your time here and hope to have you back soon!
Kind Regards,
Paddy´s Pub

28 oktober 2018 beoordeeld

Nacho's waren goed. Zelfgemaakte chips met prima salsa. Leuk uitzicht op het plein.
Bieren waren matig. Keuze was beperkt en voorraad ook. Een bestelde Ipa sloeg gelijk dood. Dit hoorde volgens de eigenaar.

Datum van bezoek: oktober 2018
yugarte, Director de Relaciones Públicas van Paddy's Irish Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear WennSjaak,

Thank you for taking the time to share this candid feedback!

We are sorry to hear that your visit to our restaurant didn´t meet your expectations. We´ll make sure to use your feedback to keep on imporving our service for every single one of our customers.

We hope you come back soon to show you how we usually work!

Kind Regards,
Paddy's Irish Pub

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige pub. Als Hollanders hebben we hier ons prima geamuseerd in deze klassieke Ierse setting midden op het Plaza des Armas van Cuzco.

Datum van bezoek: september 2017
16 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten (lunch), veel te veel! mooi uitzicht op het plein van Cusco. Gezellige inrichting. Een heerlijke uitvalsbasis. Goede bediening en vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juni 2017 beoordeeld

Ik was daar om de finale van de Champions league te zien. We hebben het erg naar onze zin gehad. De sfeer en service is goed.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Paddy's Irish Pub bekeken, bekeken ook

In Paddy's Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!