Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, lekker eten (goede lomo saltado), ruime, comfortabele en schone kamers. We gingen in oktober en door de lage bezetting deden ze serieus wat af van hun prijs. Op 5 min van Plaza de Armas. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Service is top, kamers ruim, met heerlijke bedden en mooie badkamer. Alles wat je wilt voor een heerlijk verblijf in Cusco.

En tot zover kun je het misschien ook nog wel in een ander hotel vinden, maar dan komt er nog de binnenplaats bij; in een prachtige entourage, waar ‘s avonds de haarden branden is het heerlijk om te zitten met een wijntje of een kop thee. Van de 3 dagen was er op 2 avonden live muziek.

En dan het restaurant! Heerlijk ontbijt, en hoewel ik er helemaal niet van houdt om in het hotel te eten (veel leuker om in de stad iets te zoeken), moet je het hier zeker niet overslaan! Wat een heerlijk eten!

Kortom, dit hotel moet je gewoon boeken als je jezelf wat luxe en comfort gunt ;)

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018

Tijdens onze reis door Peru in de zomer van 2017 hebben we vier nachten verbleven in Antigua Casona San Blas. Het hotel is gelegen in de gezellige wijk San Blas. De ligging ten opzichte van het centrum van de stad (Plaza de Armas) is zeer goed (weg van de grootste drukte) maar hou wel rekening met het feit dat de weg terug naar het hotel vanaf het centrum steeds bergop is (redelijk steil) door de typische, smalle straatjes van de stad. Het hotel zelf is vrij nieuw met een gezellige binnenplaats.
De kamers zijn ruim, mooi ingericht en de badkamer is ook perfect in orde. Ook het ontbijt was uitstekend.
Absolute aanrader voor een verblijf in Cuzco.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Aangekomen in Cusco en het hotel werden we ontzettend goed geholpen en verbleven we in een prachtige kamer. S'morgens een heerlijk ontbijt!! De barman Miguel was een echte gastheer en was hem niets teveel!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017

Het hotel ziet er super uit met een leuke binnenplaats,waar s avond een vuurkorf brand.
Het ontbijt was redelijk maar niet heel bijzonder.De kamers zijn ruim en mooi ingericht, de badkamer is voorzien van alle gemakken.
Je merkte wel dat het hotel pas geopend was, het ging allemaal wat stroef het leek of ze het nog een beetje moesten leren. Maar verder heel vriendelijk personeel

Datum van verblijf: oktober 2016