Beoordeeld op 9 november 2017

Vriendelijke ontvangst en gastvrij. Zeer behulpzaam personeel. Mooie entree, tuin, dakterras, ruime kamer, mooie douche. Gratis thee en koffie in lobby. Uitgebreid ontbijt met vers sap, ei kan je om vragen, fruit, broodjes; kaas/belegyoghurt, cruesli, warme melk en jam te kiezen. Enige minpunt is verkeersgeluid aan de voorkant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Arequipa99, Gerente van Las Torres de Ugarte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Dear guest
Thank you very much for sharing your experience about the Torres de Ugarte.
We are delighted with your words and furhtermore to know that our services, especially breakfast, were liked. Every day we strive to serve with quality: that why your feed back is important tu us because it let us know that our efforts give results as good as your experience. Unfortunately, a few years ago the street has become highly congested because it is the only access road to the historic center, we hope that the letters and other arguments presented to the local government give a solution to this problem, we offer our sincer apologies for vehicular traffic and noise.
Best Regards

Beoordeeld op 26 juni 2017

Wij zijn hier 2 nachten geweest. Ontvangst is hartelijk en gastvrij. Het bed slaapt prima, beetje smal. De badkamer is niet groot, maar wel voldoende en zeker schoon! Ontbijt is erg leuk op de 5e verdieping, met verse dingen en goede service. Ideaal gelegen aan de rand langs de kloostermuur.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Arequipa99, Gerente van Las Torres de Ugarte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear Lisa
Is really appreciable your comments about you experience here. We are very happy you enjoyed our service and installations, it motivates us to continue working in create good experiences like yours. Only to clarify that our breakfast is served on third floor, also in our terrace(fourth floor)if you want . Again thank you very much for share you opinion.

Beoordeeld op 28 juli 2016

Een proper hotel dat zeer centraal gelegen is.
Ik kan dit zeker aan iedereen aanbevelen. Je krijgt waarvoor je betaald.
Door de goede ligging zijn de belangrijke bezienswaardigheden binnen wandelbereik.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Aardig personeel. Ontbijt is erg goed. De kamer die wij hadden was wat kleiner en wat donker, maar zeer schoon. Je kan er in de tuin heerlijk zitten, met wat schildpadden in de buurt :) Maar er is ook een groot dakterras waar je een mooi uitzicht over Arequipa hebt.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 februari 2014 via mobiele applicatie

Een uitstekend middenklasse hotel. Goede bedden, schone kamer (met flat tv, mocht je daar waarde aan hechten) en schone badkamer met de hele dag goed warm water. Uitstekende ligging, op loopafstand van het centrale plein Placa des Armes met de San Fransisco cathedraal.

Een uitgebreid ontbijt met eieren naar wens, koffie, ruime keuze aan theesmaken, twee soorten vruchtensap, diverse broodjes en cakejes en Peruaanse cereals voor door de yoghurt. Een goede basis voor een dag in en om de stad. Moet je te vroeg uitchecken voor ontbijt (7:15-10:00u) om een bus of vliegtuig te halen? Las Torres zorgt voor een lunch box!

Het personeel doet duidelijk haar best om het de gast naar de zin te maken: welke taxibedrijven zijn betrouwbaar, uitleg over bezienswaardigheden, adressen voor restaurants met het soort eten waar je naar op zoek bent (zoals Arequipaans, Peruaans, Frans, pizza) en staat altijd klaar om een taxi te bellen (en afspraken te maken over de prijs van de rit) of naar openingstijden te informeren. In de lobby zijn vier computers met internet de hele dag gratis beschikbaar voor gebruik en met drie wi-fi routers is er overal een betrouwbaar signaal.

De charmante eigenaresse van Las Torres is zo goed als altijd in haar zaak aanwezig, waardoor de kwaliteit van de service is gegarandeerd. Ze werkt mee aan de balie, maakt met de kamermeisjes de bedden op en helpt mee in de ontbijtzaal. Bij vertrek gaf ze ons een warm afscheid.

Zoek je een slaapplaats in Arequipa? Doe jezelf een plezier en reserveer een kamer in Las Torres de Urgarte.

Verbleef: februari 2014, reisde met een partner