Official Hotel
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Casa de Avila - For Travellers(Arequipa)
La Hosteria(Arequipa)
  • Inclusief ontbijt
Hostal Villa Melgar(Arequipa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
La Casona De Jerusalen Traveler's Hostel(Arequipa)(Heel veel waar voor je geld!)
10 oktober 2015 beoordeeld

Uitzonderlijk goed en netjes hotel, gelegen aan een park, op minder dan een kilometer ten noorden van het centrum van Arequipa. Ruime kamers van alle gemakken voorzien (koelkast bijvoorbeeld) met goede bedden. Veel kamers hebben een balkon dat uitkijkt op ofwel de (zeer rustige en groene) straat, ofwel een binnentuin. Ook de balkons zijn verzorgd aangelegd.
Personeel is vriendelijk, maar wel wat stijfjes c.q. afstandelijk. Wasservice is buitenproportioneel duur: kun je beter in het centrum van Arequipa laten doen.

Kamertip: Kamer 203 heeft sowieso een balkon
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
23 maart 2015 beoordeeld

Vroeg in Arequipa aangekomen en na een kort taxiritje waren we bij het hotel. Geen probleem dat we zo vroeg waren, ze had op ons gerekend! We kregen een ruime kamer met een balkon. Kwam goed uit want we moesten een klein vakantiewasje doen en dat kon dus mooi buiten drogen. Het hotel ligt wel buiten het centrum maar je loopt er zo naar toe. Alleen maken dat je voor het donker terug bent. Wij liepen dus in het donker terug en vermoeden dat het parkje voor het hotel toen veranderd was in een afwerkplek. Het hotel zelf is overigens omheind en je moet je melden bij een portier, heel veilig dus! En als we een taxi terug genomen hadden, hadden we dit nooit gemerkt en geweten! Ontbijtbuffet was prima en uitgebreid!

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 februari 2015 beoordeeld

Prima locatie, rustig gelegen 1 km buiten het centrum van Arequipa. Met diverse restaurants op ca 5 minuten lopen. Ruime en schone kamers met dito badkamer. Prima ontbijt en zeer service gericht. Indien nodig prive parkeerplaats beschikbaar.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 januari 2013 beoordeeld

Dit hotel voelde tijdens onze maandenlange reis als een thuiskomen. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Een oase van rust, net buiten het drukke centrum. Zeer aan te raden voor motorrijders, daar de motoren op de eigen afgesloten plaats staan, met bewaking.
Met taxi (voor 2,50euro) binnen een paar minuten in centrum. Kamers netjes, goede bedden, badkamer. Goed ontbijt. Overal in het hotel wifi. Personeel Nederlands/Engels/Spaans sprekend.

Kamertip: De kamers met grote balkon zijn het mooiste!
  • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
24 mei 2011 beoordeeld

Rustig gelegen hotel net buiten centrum. Lopend goed te doen naar centrum. Goede kamers met prima douche,bad,toilet. Ruime kamers. Personeel gericht op service verlening. Nederlands/Peruaanse eigenaars, Nederlands/Spaans sprekend.

• Verbleef: juni 2010, reisde alleen