Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Aan de achterkant van het klooster ligt dit hotel met een mooie binnenplaats, een vriendelijke begroeting door de gastvrouw die vol trots de spa en de uitzichten vanaf de verschillende terrassen liet zien en ten slotte onze kamers: lekker ruim, goed bed. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
ARNALDO M, Director Comercial van La Hosteria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear guest:

Thanks for your nice comment, we feel happy to know that you have a lovely stay in La Hostería. We hope to receive your visit again.

Beoordeeld op 25 juli 2017

Charme hotel midden in het centrum. Ze zijn de kamers allemaal aan het renoveren. De nieuwe kamers zijn met parket en heel romantisch. Oudere kamers met vast tapijt. Beloofde kamer met 3 bedden was niet meer vrij en we kregen twee kamers voor dezelfde prijs , plus gratis bezoek aan binnenzwembad en stoombad. Heel vriendelijke mensen. Veel terrassen en salons in dit hotel om eens lekker uit te rusten en te genieten. TOP !

Kamertip: Kies een vernieuwde kamer
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017

Heerlijk hotel met vriendelijke mensen. Het hotel ligt lekker dichtbij het centrum. Via het dak heb je een mooi uitzicht over de stad.

De kamers waren schoon, fris en stil en ligt aan een rustige straat.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Heel sfeervol, schone ruime kamers en buiten heb je een terras en ligbedden tot je beschikking. Het ontbijt is prima en het personeel heel vriendelijk. De ligging is super. Vlakbij het klooster en het plaza de armas. Ik raad dit hotel aan iedereen aan!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017

Prachtig hotel in koloniale stijl, met buitenterrassen op meerdere verdiepingen, met prachtig zicht op de stad en op de vulkaan. Stijlvolle en luxueuze kamers (wij zaten in kamertype "individual superior"), met comfortabel bed, koelkast, flatscreentv, zelfs een ligbad. Stijlvol tot in de details: shampoo en conditioner staat in aardewerken kannetjes klaar in de douche. Vrij uitgebreid ontbijt en koffie- en theefaciliteiten bij de receptie. Helaas ontbreken zowel airconditioning als ventilator (ook niet te huur bij de receptie) zodat het overdag broeierig heet kan worden. Ten overvloede kan gemeld worden dat een lift uiteraard ontbreekt in dit koloniale gebouw; dit kan sjouwwerk met koffers opleveren als je op een van de bovenverdiepingen zit. Vanwege deze laatste zaken geen 5 maar 4 sterren, maar zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017